bremseskiver
Fra : Mogli

Dato : 25-05-01 11:18

Hej allesammen

Sidder og og skal til at have ny bremseskive bagpå. Fik at vide at den kunne
fås til ca 1100 kr. for en uorginal - så tænkte jeg at den måtte da kunne
bestilles billigere i enten Tyskland eller England, men jeg ved ikke hvad
den hedder - det er en gsx-r250 fra (tror jeg) 1988 og det er kun bagpå den
skal skiftes. er der nogen der har en pris liggende på sådan en, og evt hvor
den kan bestilles, så ville det hjælpe en del da min SU ikke lige er klar
til at betale sådan en til danske priser.

Håber at I kan hjælpe
Hilsen
Vester
GSX-R250

Fra : Henry

Dato : 25-05-01 12:06

> [...]
> den kan bestilles, så ville det hjælpe en del da min SU ikke lige er klar
> til at betale sådan en til danske priser.

Prøv www.louis.de

Bestil eventuelt et katalog fra dem.

mvh
Henry

Fra : Jes Vestervang

Dato : 25-05-01 12:39

Henry wrote:

> kunne
> den
> hvor
> >

> Prøv www.louis.de

Babygixxeren har aldrig kørt i tyskland, så jeg tvivler på at der er meget
at finde hos dem
Faktisk er gsxr250'eren kun blevet (officielt) importeret til New Zealand
og Danmark, så det er ikke let at finde uoriginale dele til den
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 28-05-01 08:52

> [...]
> bestilles billigere i enten Tyskland eller England, men jeg ved ikke hvad

Hej

De har uoriginale skiver til GSXR 250 ved M and P til 73£ + 10£ i
forsendelse. Gå ind på www.mandp.co.uk og bestil et katalog. De er dog ikke
så gode til at sende hurtigt som f.eks louis.

--
Mojn
Jens Bager Jensen