DVD-serien Classic Albums
Fra : Kurt Kedelig

Dato : 25-02-05 15:31

Subj. er udgangspunkt for en stribe TV-udsendelser om div. gamle rockbands
og et af deres "hovedværker". Flere har sikkert set udsendelserne om Jimi
Hendrix, Pink Floyd, The Who og andre relikvier fra en fjern fortid.
Har forgæves ledt efter en fortegnelse over, hvad der er udgivet i
DVD-serien "Classic Albums", men mit Goggleri og anden spørgen omkring har
ikke rigtig givet pote.
Kan nogen i NG hjælpe?
Bedste forslag/løsning indtil nu har været at søge på serie-titlen på
Amazon, men det giver jo kun, hvad de netop nu har på lager.
Bedre ideer?
Lars

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 25-02-05 15:39

Kurt Kedelig wrote:
> [...]
> Bedste forslag/løsning indtil nu har været at søge på serie-titlen på
> Amazon, men det giver jo kun, hvad de netop nu har på lager.

Næh, men Iron Maiden, Judas Priest og Metallica er også behandlet med
henholdsvis Number Of The Beast, British Steel og Black Album. Har desværre
endnu kun set den fremragende dvd med Pink Floyd.

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 25-02-05 15:43

Jesper Brogaard wrote:

> Næh, men Iron Maiden, Judas Priest og Metallica er også behandlet med
> henholdsvis Number Of The Beast, British Steel og Black Album. Har
> desværre endnu kun set den fremragende dvd med Pink Floyd.

Googlede efter "classic album dvd series" og her er listen
http://www.eagle-rock.com/vision/series/classicalbum.htm.

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Ole Thomsen

Dato : 25-02-05 19:36

Jesper Brogaard wrote:

> Googlede efter "classic album dvd series" og her er listen
> http://www.eagle-rock.com/vision/series/classicalbum.htm.

Det er jo et pænt udsnit af klassikere, men hvordan de kan vælge Machine
Head som Deep Purple repræsentant er sguda ud over enhver forstand. Alle
ved da at de toppede med In Rock

Jeg forstår heller ikke helt hvorfor Phil Collins skal med solo. Men
sådan er der så meget.

Ole Thomsen

Fra : Kurt Kedelig

Dato : 26-02-05 13:47

> Det er jo et pænt udsnit af klassikere, men hvordan de kan vælge Machine
> Head som Deep Purple repræsentant er sguda ud over enhver forstand. Alle
> ved da at de toppede med In Rock

Ku det ha noget at gøre med at de har videbånd af Machine Head-koncerter men
ikke af InRock?
Skal hilse og sige at koncerterne også var bedst i In Rock-perioden!!!
Siden gik der lidt for meget Sushi & Leo i det hele selv om jeg da er blevet
forskånet for at se Ritchie Blackmoore i sorte netstrømper....

Lars

Fra : Kurt Kedelig

Dato : 26-02-05 13:41

> Googlede efter "classic album dvd series" og her er listen
> http://www.eagle-rock.com/vision/series/classicalbum.htm.
>
> --
> Jesper Brogaard, Denmark

Listen er vist desvæære ikke en komplet sag . Eagle Rock omtaler sig selv
som både producent og distrubutør. Måske er de kun forhandler i dette
tilfælde??
Eagle lister 22 DVD'er, mens man på Amazon kan finde 29 på lager.

Købte den Pink Floyd-sag, der er omtalt i tråden, men der var ikke - som man
ellers plejer - en lille folder eller lap papir med "i denne serie kan du
også købe" osv. Surt. Men tak for tippet, jeg roder videre.

Lars

Fra : Poul Erik

Dato : 25-02-05 17:18

On Fri, 25 Feb 2005 15:31:11 +0100, "Kurt Kedelig" <kedelig@ofir.dk>
wrote:

> [...]
>Bedste forslag/løsning indtil nu har været at søge på serie-titlen på
>Amazon, men det giver jo kun, hvad de netop nu har på lager.

Jeg ved ikke om det hjælper, men Google har styrket søgningen om film.
Du kan læse mere her.
http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=21284
Jeg ved godt film og musik DVD'er ikke er det samme.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o