Smileys
Fra : J.K. Nyeboe

Dato : 25-02-05 12:57

Hej

Kan man bruge Smileys i Mail??

Er der nogen som ved hvornår "Tigeren" bliver sluppet løs
--
Hilsen
Nyeboe

Fra : Zaphod B

Dato : 25-02-05 16:05

J.K. Nyeboe <stop@spam.nej> wrote:

> Hej
>
> Kan man bruge Smileys i Mail??

Slike?
Ja, selvsagt, men de blir ikke til små, tegnede figurer. I alle fall
ikke uten at mottagerprogrammet gjør noe med det.

> Er der nogen som ved hvornår "Tigeren" bliver sluppet løs

Det spm er det svart på mange ganger her i det siste. "First half of
2005" er Apples svar. Antagelig mot slutten, men man vet aldri. World
Wide Developers' Conference (aka WWDC) i juni er et godt tips -
antagelig.
--
/Z

Fra : Thorkil Olesen

Dato : 27-02-05 17:00

Zaphod B <NOT.diskworld@mac.com.INVALID> wrote:

> [...]
> 2005" er Apples svar. Antagelig mot slutten, men man vet aldri. World
> Wide Developers' Conference (aka WWDC) i juni er et godt tips -

Tiger blev præsenteret som den store nyhed på WWDC 2004, så jeg tror
ikke, den kan bruges igen i år. Hvis det på nogen måde er muligt, så
tror jeg, den vil blive frigivet inden WWDC 2005. Jeg gætter på
slutningen af maj.

--
Thorkil Olesen,
Hanstholm.