MJ står igen for skud
Fra : Sune Salminen

Dato : 25-02-05 10:31

MJ's Favourite Things:
http://i.euniverse.com/funpages/cms_content/5367/mjs_fave_things01.swf

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk
[Remove the monkey to send mail]

Fra : Thomas

Dato : 25-02-05 12:37

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse
news:cvmr63$1aau$1@news.cybercity.dk...
> MJ's Favourite Things:
> http://i.euniverse.com/funpages/cms_content/5367/mjs_fave_things01.swf

Griner nok! Jeg fandt en mere med ham her :
http://madblast.com/funpages/view.cfm?id=9750

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 25-02-05 13:56

Den 25-02-05 12.36 skrev Thomas følgende:

> Griner nok! Jeg fandt en mere med ham her :
> http://madblast.com/funpages/view.cfm?id=9750

Hm, det er da et site, som man ikke besøger igen. Jeg opgav at se den
efter at have fået åbnet 4 sider med klik her for at afspille.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox

Fra : Morten Bowman

Dato : 27-02-05 12:42

On Fri, 25 Feb 2005 13:55:42 +0100, Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk>
wrote:

>Hm, det er da et site, som man ikke besøger igen. Jeg opgav at se den
>efter at have fået åbnet 4 sider med klik her for at afspille.

One word: FireFox

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Holst

Dato : 27-02-05 16:01

Morten Bowman wrote:

> One word: FireFox

Jeg havde nu ikke det problem i MSIE.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-02-05 16:14

Den 27-02-05 16.00 skrev Holst følgende:

> Jeg havde nu ikke det problem i MSIE.

MSIE står vel heller ikke for Firefox?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Man bliver aldrig for gammel til computer og internet. Læs om Signe som

Fra : Holst

Dato : 27-02-05 16:48

Kim Ludvigsen wrote:

> MSIE står vel heller ikke for Firefox?

Nej, det gør det jo nok ikke. Men jeg forstod "One word: FireFox "
til at være et forslag til løsning af personens problem. Det kan
selvfølgelig have været grunden, og så har jeg misforstået noget. Det er
bestemt ikke første gang, det sker.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-02-05 17:54

Den 27-02-05 16.47 skrev Holst følgende:

> Nej, det gør det jo nok ikke. Men jeg forstod "One word: FireFox "
> til at være et forslag til løsning af personens problem. Det kan
> selvfølgelig have været grunden, og så har jeg misforstået noget.

Morten har sikkert gættet, at jeg brugte Firefox ud fra min signatur,
der i det indlæg han svarede på lignede signaturen i dette indlæg.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs hvilke fordele Firefox giver, og lær at udnytte programmets mange

Fra : Holst

Dato : 27-02-05 18:05

Kim Ludvigsen wrote:

> Morten har sikkert gættet, at jeg brugte Firefox ud fra min signatur,
> der i det indlæg han svarede på lignede signaturen i dette indlæg.

Nåh, signaturen. Dem læser jeg aldrig.

Fra : Morten Bowman

Dato : 27-02-05 19:46

Fra : Kurt Kedelig

Dato : 26-02-05 13:52

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse
> MJ's Favourite Things:
> http://i.euniverse.com/funpages/cms_content/5367/mjs_fave_things01.swf

>HULK< )
Det er den næstbedste kommentar til MJ i nyere tid. Den bedste er stadig
Pinocchio-MJ-parodien i Shrek2