Spanglish (Næsten Helt Perfekt)
Fra : Dopedog

Dato : 25-02-05 10:22

Halløjsa

Eftersom jeg er MEGA Adam Sandler fan tænkte jeg at jeg ville se ovennævnte
film igår. Big mistake!
Sandler ER en genial skuespiller men de der (halv)alvorlige film med ham, de
går sku bare ikke !
Vil rangere Spanglish som "hans" 2. dårligste film (efter Punch Drunk Love).

Men hvad synes i om den hvis i har set den ?

-Ronnie

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 25-02-05 11:37

On Fri, 25 Feb 2005 10:21:42 +0100, "Dopedog"
<dopedogFJERNDETHER@privat.dk> wrote:

> [...]
>Vil rangere Spanglish som "hans" 2. dårligste film (efter Punch Drunk Love).
>
>Men hvad synes i om den hvis i har set den ?

Jeg synes, den er totalt vellykket - en af de bedste film, jeg længe
har set. Selv Sandler, som jeg normalt ikke bryder mig om, gør det
godt som blødt skvat. Og Téa Leonis præstation er til en Oscar.

Brooks er genial til at skildre mennesker af kød og blod. Man glemmer
helt, at hans film næsten ingen handling har. Og DET er stor kunst.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : A. Hagstrøm

Dato : 25-02-05 12:02

"Niels Søndergaard" skrev

> Brooks er genial til at skildre mennesker af kød og blod. Man glemmer
> helt, at hans film næsten ingen handling har. Og DET er stor kunst.

Lige præcis.

/Anders

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 25-02-05 14:40

"Dopedog" <dopedogFJERNDETHER@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de går sku bare ikke !
> Vil rangere Spanglish som "hans" 2. dårligste film (efter Punch Drunk

Hmmm.... så kan det være jeg kan lide den, kan faktisk kun lide de AS film,
hvor der er lagt en dæmper på hans komik. De eneste film med Adams Sandler
jeg synes er gode (de er så også rigtig fede er)

The Wedding Singer
Punch Drunk Love
50 First Dates.

Så tror jeg skal se SPanglish.

Mvh. Brian

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-02-05 17:47

Dopedog wrote:

> [...]
> går sku bare ikke !
> Vil rangere Spanglish som "hans" 2. dårligste film (efter Punch Drunk Love).

Punch Drunk Love er da

1) Hans fedeste film/præstation nogensinde
2) Den fedeste film han har været med i

/David

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 25-02-05 18:01

On Fri, 25 Feb 2005 17:47:25 +0100, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>Punch Drunk Love er da
>
>1) Hans fedeste film/præstation nogensinde
>2) Den fedeste film han har været med i

Har du set Spanglish? Den er totalt suveræn. ALLE spiller helt
guddommeligt. Og så er Paz Vega jo i øvrigt ufattelig smuk. Ikke fordi
det er udslagsgivende for min begejstring, men det er da en rar bonus.

I øvrigt har jeg købt Punch Drunk Love, fordi du anbefaler den så
varmt. Jeg har set den engang og brød mg ikke så meget om den, men
efter at have oplevet Magnolia vil jeg give den en chance til. Men jeg
venter til en dag, hvor jeg er i hopla til den genre.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-02-05 21:31

Niels Søndergaard wrote:

> Har du set Spanglish?

Nej, men jeg glæder mig :)

> Den er totalt suveræn. ALLE spiller helt
> guddommeligt.

Fedt!

> Og så er Paz Vega jo i øvrigt ufattelig smuk. Ikke fordi
> det er udslagsgivende for min begejstring, men det er da en rar bonus.

Kender hende ikke, men ja :)

> [...]
> efter at have oplevet Magnolia vil jeg give den en chance til. Men jeg
> venter til en dag, hvor jeg er i hopla til den genre.

Det er helt sikkert en film hvor ens indstilling og humør har stor
betydning. Det betyder omvendt ikke at der er garanti for at du
nogensinde ville kunne lide den selv om du er et fornuftigt menneske.
Jeg kan godt lide den syge, tåkrummende, quirky stemning der er flere
steder i filmen.

/Daivd

Fra : Jacob Andersen

Dato : 01-03-05 00:37

On Fri, 25 Feb 2005 10:21:42 +0100, Dopedog wrote:

> [...]
> Vil rangere Spanglish som "hans" 2. dårligste film (efter Punch Drunk Love).
>
> Men hvad synes i om den hvis i har set den ?

Det er noget af det underligste, jeg nogensinde har læst.

Punch Drunk Love er en fantastisk film.

/Jacob

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 01-03-05 19:53

"Jacob Andersen" <rep9210@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er noget af det underligste, jeg nogensinde har læst.

Enig!
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde