tyrkiske aktier
Fra : news.tele.dk

Dato : 25-02-05 07:38

er der nogen der ved hvor man kan købe disse samt følge kursudviklingen -
jeg har ikke haft meget held på "istanbul stock exchange".

mvh
jens

Fra : Jim

Dato : 25-02-05 21:58

"news.tele.dk" <jensnielsenxx@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen der ved hvor man kan købe disse samt følge
> kursudviklingen - jeg har ikke haft meget held på "istanbul stock
> exchange".

Tyrkiet er ikke værd at beskæftige sig med.
Der er ingen værdier i Tyrkiet.
Og de har ikke envnen til at skabe værdier.

J.

Fra : Devilicious

Dato : 25-02-05 23:29

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> "news.tele.dk" <jensnielsenxx@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Tyrkiet er ikke værd at beskæftige sig med.
> Der er ingen værdier i Tyrkiet.
> Og de har ikke envnen til at skabe værdier.

Tyrkiske obligationer derimod er ret interessante :)

MK

Fra : Jim

Dato : 26-02-05 13:26

"Devilicious" <Magickemi@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> Tyrkiske obligationer derimod er ret interessante :)

Ja, med den inflation, så er der jo noget af en rente på.
Men hvad får du dine renter udbetalt i?
Tyrkiske Lira, som du lige kan bruge hvor?
Jeg ville ikke engang røre noget tyrkisk med en ildtang.

J.