Anbefaling: Bound
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 25-02-05 01:30

Jeg er lige blevet færdig med at Se Wachowski brødrenes thriller Bound og den
får hermed mine varmeste anbefalinger.

Dejlig intens thriller med masser af små plottwists og en god gennemtænkt
historie. Derudover er de to kvindelige hovedpersoner (Jennifer Tilly og Gina
Gershon) så dejligt sexede og velspillede på to meget kontrasterende måder.

Stemningen og musikken kan ofte lede tankerne hen på Matrix. De lidt
selvhøjtidelige dialoger imellem de to elskerinder kan vel være et
kritikpunkt, men jeg mener at Wachowski brødrene kan instruere den slags med
stil og vende det til noget positivt (præcis ligesom i The Matrix).

Så hvis i mangler en fredags-thriller imorgen, kunne dette jo være et bud.
Med venlig
Lars Hoffmann

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 25-02-05 02:03

On Fri, 25 Feb 2005 01:30:08 +0100, Lars Hoffmann
<lars@intercambiodvd.com> wrote:

>Jeg er lige blevet færdig med at Se Wachowski brødrenes thriller Bound og den
>får hermed mine varmeste anbefalinger.

Jeg er ganske enig. Det er et overset mesterværk. Jeg har aldrig set
nogen være så meget på skideren som Joe Pantoliano er det i denne
film, og alene det er alle pengene værd. Man får ligefrem ondt af det
dumme svin.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 25-02-05 11:46

> Jeg er lige blevet færdig med at Se Wachowski brødrenes thriller
> Bound og den får hermed mine varmeste anbefalinger.

To ord:

Jennifer Tilly.

To ord mere:

Gina Gershon

Puha.

Fed film.

Er ret vild med det "nice cut", der er i badeværelset.

Mark

Fra : David Rasmussen

Dato : 25-02-05 17:46

Lars Hoffmann wrote:

> Jeg er lige blevet færdig med at Se Wachowski brødrenes thriller Bound
> og den får hermed mine varmeste anbefalinger.

Også herfra!

/David

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 25-02-05 18:24

> [...]
>
> Så hvis i mangler en fredags-thriller imorgen, kunne dette jo være et bud.

Ditto! Voldsomt god film, Joe Pantoliano er pissegod (som altid) og så er
Gina Gershon bare så.... mums, i mangel af et bedre ord.
--
Jonas

My DVD's: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Jonasgaarde

Fra : Jesper

Dato : 26-02-05 18:39

> [...]

> stil og vende det til noget positivt (præcis ligesom i The Matrix).
>
> Så hvis i mangler en fredags-thriller imorgen, kunne dette jo være et bud.

Ja...jeg kan jo bare istemme koret der lovpriser filmen, den mindede mig
lidt om Coen-brødrenes debutfilm, Blood Simple (bortset fra at der er en
del mere erotik i Bound).