Bagemaskine eller miniovn?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 24-02-05 14:37

jeg/vi vil til at have noget mere friskbagt brød, men hvad er
bedst/nemmest: En morgenbollemaskine eller en miniovn?

Miniovnen kræver naturligvis at man håndlaver dejen og det jeg jeg
heller ikke noget imod, men kan man lave en portion der rækker til
flere dage? Skal man foretrække miniovnen fordi den også kan bruges
til andet og i givet fald til hvad? Vi er to personer i husstanden.

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Nette

Dato : 24-02-05 20:47

"Kurt Hansen" skrev

> [...]
> flere dage? Skal man foretrække miniovnen fordi den også kan bruges
> til andet og i givet fald til hvad? Vi er to personer i husstanden.

Med to personer og en miniovn, ville i ikke få brug for den store ovn.

Nette

Fra : Hauge

Dato : 24-02-05 21:09

Hejsa
Kurt Hansen wrote:
> En morgenbollemaskine eller en miniovn?

Hvad er en bollemaskine, altså udover konen?

Jeg kender da kun lige umiddelbart en bagemaskine til franskbrød.

/Hauge

Fra : vigo

Dato : 25-02-05 08:02

"Kurt Hansen" skrev d. 24-02-05 14:37 dette indlæg :
> [...]
> flere dage? Skal man foretrække miniovnen fordi den også kan bruges
> til andet og i givet fald til hvad? Vi er to personer i husstanden.

Prøv at se denne Bagemaskine:
http://www.el-forretningen.dk/shop/productinfo-nocookie.asp?id=2245

Kapacitet: 680 g.
13 timers forprogrammering (tidsforsinkelse)
8 bageprogrammer
Incl. bageform og dejkrog m. non-stick belægning
60 min. hold-varm-funktion
Bagekontrolfunktion, lys, medium eller mørk overflade
Inkl. målebæger og ske-mål

Der er også opskrifteksempler med.

Vigo

http://www.kandu.dk/