Andet multimedie
bentjuul 3670
Burn tool i Photoshop CS ?
Fra : SpookiePower

Dato : 24-02-05 14:02

Hvor finder jeg burn tool i photoshop CS ?
I manualen kan jeg se at Burn+dodge tool skal være
ude i menuen til venstre, men jeg kan kun finde dodge
tool, ikke burn tool.

Nogle som kan hjælpe ?

Fra : Ukendt

Dato : 24-02-05 14:59

peg på dodge iconen og klik højre musetast --volla

Fra : Ronni Jonassen

Dato : 24-02-05 16:07

On 24/02/05 14:02, in article cvkj8k$2a2o$1@news.cybercity.dk,
"SpookiePower" <boxjunk2600@gmail.com> wrote:

> [...]
> I manualen kan jeg se at Burn+dodge tool skal være
> ude i menuen til venstre, men jeg kan kun finde dodge

Klik på Dodge tool og hold musen nede lidt, så kommer burn tool og spunge
tool frem.

Mvh RoJo

Fra : SpookiePower

Dato : 26-02-05 11:56

Det var da næsten for nemt...mange tak :)