Smileys i Outlook?
Fra : per

Dato : 24-02-05 12:04

Det hævdes, at der skulle være (har været) en funktrion i Outlook, således
at når man skriver f.eks. bliver den automisk indsat som en ikon, som
det f.eks. sker i Word vha. autukorrektur.
Kan nogen fortælle hvordan man sørger for dette?

mvh per

Fra : Mi

Dato : 24-02-05 17:12

per <falskadrPer@tiscali.dk> wrote:
> [...]
> en ikon, som det f.eks. sker i Word vha. autukorrektur.
> Kan nogen fortælle hvordan man sørger for dette?

Hej Per
Hos mig er der en gul, smilende smiley!
Så det virker vist godt nok.
Men her i Reply-mode ser jeg den gængse 'tegnede' smiley.
Jeg tror du skal have fat i OE-Quotefix, hvis du ikke har den gule smiley?!
--
Venlig hils...osv
Mi

Fra : Mi

Dato : 24-02-05 17:16

> [...]
> en ikon, som det f.eks. sker i Word vha. autukorrektur.
> Kan nogen fortælle hvordan man sørger for dette?

Sorry Per, jeg ser nu du talte om Outlook og ikke Outlook Express.
Men gad vide om ikke der findes et lignende program til Outlook?
--
Venlig hils...osv
Mi

Fra : Jan Kronsell

Dato : 24-02-05 18:07

"per" <falskadrPer@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det f.eks. sker i Word vha. autukorrektur.
> Kan nogen fortælle hvordan man sørger for dette?

Du kan fx vælge at du vil bruge Word som mail editor.

Jan