Billy Joel We didn´t Start The fire
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 23-02-05 22:59

Hej

Kan nogle hjælpe med ovenstående video.

Michael C.

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 24-02-05 07:23

michael-corfitsen@mail1.stofanet.invalid (Michael Corfitsen) wrote in
news:1gsgl3l.134swmvortnfyN%michael-corfitsen@mail1.stofanet.invalid:

> Kan nogle hjælpe med ovenstående video.

Ganske fed video - et sjovt nummer.

Den fås her hos Axel på "Billy Joel - Ultimate Collection":

http://www.axelmusic.dk/productDetails/5099720151296

27 videoer for 140 kr. Ganske billigt.

/hilsner

--
| lars gjerløw jørgensen | e-mail: remove dots |
| N55 43.184 E12 32.405 | www.lgj.dk | oz2lgj |

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 24-02-05 23:49

"Lars Gjerløw Jørgensen" <dotlars.g.j@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ganske fed video - et sjovt nummer.
>
> Den fås her hos Axel på "Billy Joel - Ultimate Collection":

Jep, specielt nr 27 'Credits' er et sjældent nummer og nr 1 'Programme
Start' lægger ligesom op til noget mere!

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk

Fra : Lars Gjerløw Jørgens~

Dato : 25-02-05 07:20

"Michael Lund Sørensen" <laeses-ikke@gromit.dk> wrote in news:421e59bf$0
$958$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> Jep, specielt nr 27 'Credits' er et sjældent nummer og nr 1 'Programme
> Start' lægger ligesom op til noget mere!

lol ok - jeg kiggede ikke nærmere på indholdet, men
det ser da ud til at der er kommet lidt nyt fra hans
side. Jeg har en del af hans cd'er men ikke nogen af
de numre du der nævner :D

/hilsner

Fra : Michael Corfitsen

Dato : 25-02-05 14:02

Tak for hjælp - fandt den for øvrigt i TP-Musik til kun en hund.

Michael C.