Store planer
Fra : Morten Bowman

Dato : 23-02-05 22:20

Hejsa
Har I overset denne film eller er den ikke værd at kommentere?
http://scope.dk/filmfakta.php?movID=3247

Efter en stak dårlige danske film er det rart med denne positive lille film.
Dens styrke, synes jeg, er at den ikke giver sig ud for noget den ikke er.
Det kunne mange danske instruktører/manuskriptforfattere lærer noget af.
Thomas Bo's dejlige mimik og den altid dejlige Lena Maria. Fedt soundtrack!
Alt i alt en stor overraskelse - men man er også blevet skuffet så tit Og
ingen feel-good slutning - Sådan!

--
Morten Bowman
newssnabelabowmanpunktumdk

Fra : Rune Zedeler

Dato : 24-02-05 00:50

Morten Bowman skrev:

> Efter en stak dårlige danske film er det rart med denne positive lille film.

Helt enig i alt hvad du skriver.
Bortset fra at jeg ikke er enig med dig i at den ikke har en
feel-good-slutning. Jeg var i hvert fald yderst oplivet da jeg gik ud af
biografen - de blev glade på en måde, man kunne tro på.

-Rune

Fra : Morten Bowman

Dato : 24-02-05 12:27

On Thu, 24 Feb 2005 00:50:13 +0100, Rune Zedeler <rz@daimi.au.dk> wrote:

> [...]
>feel-good-slutning. Jeg var i hvert fald yderst oplivet da jeg gik ud af
>biografen - de blev glade på en måde, man kunne tro på.

Ja ok, men ikke en få-hinanden-i-enden-slutning.
Men nemlig en troværdig slutning som du selv skriver

Fra : Tenzel Kim

Dato : 24-02-05 01:29

Morten Bowman wrote:
> Hejsa
> Har I overset denne film eller er den ikke værd at kommentere?
> http://scope.dk/filmfakta.php?movID=3247

Jeg så den for lidt over et halvt år siden og må indrømme at jeg ikke
var særlig imponeret. Syntes den mindede alt for meget om andre nye
danske "komedier"

Tenz.