Nye iPod-modeller
Fra : Henrik Münster

Dato : 23-02-05 15:35

Har I set, at der er kommet nye iPod-modeller? Mini fås nu med både 4 og
6 GB harddisk, og priserne er faldet. Til gengæld er FireWire-kablet nu
ekstraudstyr. Den almindelige iPod fås kun med 20 GB, mens iPod photo
fås med 30 og 60 GB harddisk.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Daniel Nielsen

Dato : 23-02-05 16:32

Henrik Münster wrote:
> [...]
> 6 GB harddisk, og priserne er faldet. Til gengæld er FireWire-kablet nu
> ekstraudstyr. Den almindelige iPod fås kun med 20 GB, mens iPod photo

Jeg ser også at en ekstern oplader nu er ekstraudstyr.

/Daniel

Fra : Henrik Münster

Dato : 23-02-05 22:21

In article <421ca204$0$29275$14726298@news.sunsite.dk>,
Daniel Nielsen <djn@daimi.au.dk> wrote:

> Jeg ser også at en ekstern oplader nu er ekstraudstyr.

Også den? Det er altid vigtigst at læse det, der ikke står. Men det er
ikke så let at få øje på. Vi må dog også være glade for, at vi ikke
behøver købe noget udstyr, vi ikke har brug for. Det er jo ikke alle,
der har brug for de nævnte ting, og så er det jo rart at spare pengene.
Mange iPod-fans har måske også en iPod eller to i forvejen. Så har de jo
kabler nok. Og opladningen kan jo klares gennem computeren.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster