Sommerferie i usa. hjælp ønskes
Fra : MtM

Dato : 23-02-05 14:17

Hej gruppe
Jeg vil, sammen med kæresten, en tur til usa på sommerferie.

Vi havde tænkt på at smutte til L.A. og måske til
Las Vegas og se Celine Dion.

Så jeg ville høre om i havde nogen gode råd hvad man "SKAL" se når man er på
de kanter

Og om i har nogen forslag til hvilke rejsebureauer, der er gode/de bedste
til den del af usa..

Og andre gode forslag

På forhånd tak.
Mogens.. MtM_sletmig_@email.dk
P.S Fjern _sletmig_ i email ved direkte svar...

Fra : Jens B

Dato : 23-02-05 22:45

"MtM" <mtm_slet_mig_@email.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe
> Jeg vil, sammen med kæresten, en tur til usa på sommerferie.
>
> Vi havde tænkt på at smutte til L.A. og måske til
> Las Vegas og se Celine Dion.

Hvor lang tid?

Jeg ville hellere vælge San Francisco fremfor L.A. Selvom der så er noget
længere at køre til Las Vegas. Men det kan jo så kombineres med en tur
gennem Yosemite og Death Valley.

Men først og fremmest, hvor lang tid har i?

Jens

Fra : MtM

Dato : 24-02-05 08:18

Hej Jens
tja. regner med en 18 til 20 dage og så lidt tid frem og tilbage.. (3 ugers
ferie)
vh Mogens

Fra : Jan Bøgh

Dato : 24-02-05 11:58

MtM wrote:

> Vi havde tænkt på at smutte til L.A. og måske til
> Las Vegas og se Celine Dion.
>
> Så jeg ville høre om i havde nogen gode råd hvad man "SKAL" se når
> man er på de kanter

Det er god skik på usenet, at man kigger ligdt tilbage i gruppen. Og dette
spørgsmål har været på tapetet så mange gange, at man skal være blind, for
ikke at opdage det.

vh

--
Rejsedagbog fra tur i SW-USA kan ses på