Geforce 6800 Fra Dell??
Fra : surfing

Dato : 23-02-05 13:20

Hej med jer

Nu har vi endelig fået vores grafikkort fra dell det skulle hedde geforce
6800 ? Pci x 16 Express 256 mb ram
Det kom i en pose uden noget som helst driver etc! hvilken driver er
bedst at hente det er til XP

hvordan finder jeg ud af hvad kortet helt nøjagtigt hedder om der er
GT bagefter eller ej (desværre nok nej)
jeg synes ikke rigtigt der står noget på selve kortet andet end

Nvidia G-force 6 series
8984 VER: 20 A
model :P260
mærkat hvor der står 511D263767
mærkat hvor der står rev A01
mærkat hvor der står CN-0M7803-69702-51N- etc

findes der et program der kan vise mig hvad det indeholder
med venlig hilsen SON

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 23-02-05 14:48

> findes der et program der kan vise mig hvad det indeholder
> med venlig hilsen SON

smid kortet i maskinen, hent en nvidia driver på www.nvidia.com (bare
prøv med den nyeste den foreslår)

Så kan du se hvad kortet bliver detected som...

Hvis du vil have flere detaljer om kortet, så gå ind på www.guru3d.com
og hent rivatuner, der kan du læse alt om clock speeds osv vedr. dit kort

Fra : asap

Dato : 25-02-05 02:09