Priest eller Dansk Flygtningehjælp?
Fra : -V-

Dato : 23-02-05 11:43

Hvem skal til koncert i aften?

Judas spiller i Valby Hallen, og selv om jeg ikke har købt billet så regner
jeg med at finde en derude et sted.
Hvem skal se dem i aften?

Udover det er der også en koncert i Vega i aften: Verywe (og Dansk
Flygtningehjælp) holder noget værk.
Hvem skal se dem?

-V-

Fra : Ken Larsen

Dato : 23-02-05 16:14

-V- <Diplomaten@snotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:421c5e45$0$93843$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> Hvem skal til koncert i aften?
>
> Judas spiller i Valby Hallen, og selv om jeg ikke har købt billet så
regner
> jeg med at finde en derude et sted.
> Hvem skal se dem i aften?

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCK.

Har billet, men vejrsituationen bevirker at jeg ikke kan komme derind.

Håber ikke der går 15 år igen, før de kommer næste gang.

--
MVH
Ken Larsen

"I don't play against a particular team, I play against the idea of losing"
Eric Cantona

Fra : Anders C. Nielsen

Dato : 24-02-05 19:14

Her er hvad de spillede - i rigtig rækkefølge :

1. The Hellion
2. Electric eye
3. Metal Gods
4. Riding on the wind
5. The ripper
6. A Touch of evil
7. Judas Rising (it felt like it was here the concert really started)
8. Revolution
9. Hot rockin´
10. Breaking the law
11. I´m a rocker
12. Diamonds & rust - acoustic
13. Deal with the devil
14. Hellrider
15. Beyond the realms of death
16. Exciter
17. Victim of changes
18. Green Manalishi
19. Painkiller

Encore :

20. Hell bent for leather
21. Living after midnight
22. You´ve got another thing comin´

Anders

Fra : Keldo

Dato : 24-02-05 21:57

....enig i at Halford skulle synges sig varm inden koncerten tog rigtig fart.
Højdepunktet for mig var Exciter samt ekstranumrene.

Iøvrigt lod jeg mærke til at stemningen blandt publikum bar præg af den høje
gennemsnitsalder. Når jeg tænker på hvordan jeg selv sprang og hoppede rundt
til diverse koncerter for 15 år siden, var der forholdsvis stille i salen -
eller er det bare mig?

"Slå op i ordbogen under Heavy Metal og læs Judas Priest."

Fra : Dag Stinus

Dato : 24-02-05 22:41

> [...]
rundt
> til diverse koncerter for 15 år siden, var der forholdsvis stille i

Det var da rart at være blandt jævnaldrene

Venlig hilsen
Dag Stinus

P.S.: Sidste gang jeg hørte JP med Halford var den 20. januar 1984 i Brøndby
hallen (4 billeder kan ses på www.stinus.dk/jp. Det var dengang man bare
kunne tage sit store spejlreflekskamera med til koncerterne).

Fra : Anders C. Nielsen

Dato : 24-02-05 22:53

Det var da sjovt at se de billeder fra Brøndby Hallen!!!!

Var det en fed koncert??? (dengang)

Jeg gætter på at de spillede MANGE flere numre fra "Defenders of the faith"
dengang i 1984 )
- Jeg savnede virkelig "The Sentinel", "Jawbreaker", "Love Bites" & "Some
heads.." i går!!

Der var for mange "sikre" numre og for få overraskelser. "I´m a rocker" og
"Exciter" var blandt højdepunkterne for mig.

Desuden var lyden da ikke særlig god...man kunne knapt høre når der var
guitar-solo. Hvorfor er der så få steder med GOD lyd her i København? ;-(

Anders

Fra : Keldo

Dato : 25-02-05 09:18

Appropo det med at blive ældre og stadig tage til koncert; jeg havde for
anden gang i mit liv taget ørepropper med og må sige at det faktik, ud over
at forhindre den sædvanlige 4 dages ringen for min øre, giver en meget bedre
lyd. Propperne tager den grimme skingrende diskantlyd og man kan fx. høre
guitarsoloerne helt klart. Jeg snakkede faktisk om det med min bror, som
brugte propperne for første gang. Vi har aldrig kunne høre soloerne
ordentlig - hvilket ikke er helt uvæsenligt vel?

Hvor ligger Priest billederne fra ´84, link tak!?

Fra : Dag Stinus

Dato : 25-02-05 09:58

> Hvor ligger Priest billederne fra ´84, link tak!?

www.stinus.dk/jp

Venlig hilsen
Dag Stinus