In article <421b5481$0$33620$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
hatofjern@jensen.tdcadsl.dk says...
> Efter at have monteret en ny udstødning (fra THansen
, har min Honda
> Vision lagt ca 5 km/t på.... og det er jo godt. Men den har nu lidt
> problemer med at få benz nok - specielt på de høje omdrejninger og i
> optræk.
> I mine tidligere knallertdage, var der 1 og kun 1 skrue på
> karburatoren... på denne min ny er der mindst 2. Da den går forrygende
> godt i tomgang, vil jeg nødig skrue på den forkerte. Hvordan kan jeg
> kende dem fra hinanden?
>
Det er ikke dit problem, at kende dem fra hinanden .. . du skal skifte
dyse, ikke skrue på noget.
De to skruer er tomgangsskruen, der løfter spjældet lidt, den anden er
luftskruen, der justerer blandingen i tomgang.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650 - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verein'
www.hekto.dk www.dfmc.dk/hekto
Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-japanese-
industrial-off the shelf-semi-rockets ... no thanks!