Frontpage til TDC hjemmeside
Fra : Marlene

Dato : 22-02-05 11:44

Hej.

Jeg husker på et tidspunkt, at flere har nævnt herinde, at de har brugt en
Frontpage hjemmeside til en TDC gratis hjemmeside. Men understøtter TDC
Frontpage? Jeg kan se, at det ikke ser alt for godt ud, når jeg uploader til
siden.

Vh. Marlene.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-02-05 23:01

Ikke til de gratis hjemmesider så du kan altså ikke bruge noget der
kræver FP Extensions.

Fra : quake

Dato : 24-02-05 11:47

jeg har da brugt frontpage til tdc gratis hjemmeside uden problemer

Quake

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 24-02-05 22:19

Det kan sagtens lade sig gøre at benytte FP uden extensions, men man kan så
ikke få lov til at benytte de ekstra features, der findes i programmet. Du
kan fx ikke bruge tælleren i FP på TDC's gratis hjemmeside.
--
ahw

Fra : Marlene

Dato : 25-02-05 11:45

"Arne H.Wilstrup" <dufaardenikke@atse.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]

> ikke få lov til at benytte de ekstra features, der findes i programmet. Du
> kan fx ikke bruge tælleren i FP på TDC's gratis hjemmeside.

Nej - og som sagt kom flere billeder samt baggrund ikke med, da jeg
uploadede siden til hjemmesideadressen.

Tak for jeres svar

Mvh. Marlene.