Andet multimedie
bentjuul 3670
program til at designe hus?
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 22-02-05 11:42

Hej alle

Ja, nu skal jeg jo ikke have den helt store forkromet løsning, men fruen og
mig skal til at lave en tilbygning og der ville hun gerne hvis jeg lige
kunne tegne huset incl. den ny tilbygning og så derefter sætte vinduer ind
og flytte rundt på dem så vi kan se hvor de evt. skulle være.

Hvad program skal jeg have fat i, skal jo helst være 3D?

Venligst

Bo

Fra : Morten Lind

Dato : 22-02-05 15:56

Rabbit_HGC <sofus@post1.tele.dk> wrote:

> [...]
> og flytte rundt på dem så vi kan se hvor de evt. skulle være.
>
> Hvad program skal jeg have fat i, skal jo helst være 3D?

illustrator CS ?
M.

Fra : Jeroen

Dato : 22-02-05 20:17

www.sketchup.com

Vh
Jeroen

Fra : Winther

Dato : 25-02-05 17:42

"Jeroen" <myspam@emp3mail.com> skrev i en meddelelse
> www.sketchup.com

Er den nemmere for fumlere?

Fra : pwee

Dato : 22-02-05 22:47

"Rabbit_HGC" <sofus@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og flytte rundt på dem så vi kan se hvor de evt. skulle være.
>
> Hvad program skal jeg have fat i, skal jo helst være 3D?

hent AutoCad 2005, du kan få en 30 dages prøve..
www.autodesk.dk

Pew

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 23-02-05 08:22