Menuer og validering
Fra : Jan Rasmussen

Dato : 22-02-05 02:19

hej ng

på min side www.vejen-net.dk/~jr

(ja i bliver lige nødt til at klikke på det link der kommer frem inden de
egentligt sider kommer

jeg undrer mig over siden vandret menu, dels er der nogle problemer med
underlinksene, den for ikke rigtigt slettet borderen på den underliggende
ramme.

klik f.eks. menu 3 og derefer under menu 3.3 og 3.3.2
her vil i kunne se hvad jeg mener.

Det sidste er at jeg har valideret i xhtml 1.0, og den validerer fint, men
hvorfor forsvinder iconet på siden?
jeg har angivet den korrekte adresse, og iconet har været der, der bliver nu
kun vist et icon for css?

Fra : Benny Nissen

Dato : 22-02-05 02:52

Jan Rasmussen wrote:
> hej ng
>
> på min side www.vejen-net.dk/~jr
>
> (ja i bliver lige nødt til at klikke på det link der kommer frem inden de
> egentligt sider kommer

Uha da. Det går rivende galt med visningen i Firefox af hovedsiden :(

Vandret menu virker dog godt nok i FF, men som du skriver med en border
under nogle af menupunkterne.

Du viser punkt 3.3 og derinden i er en liste med 3.3.1 o.s.v
Derefter kommer punkt 3.4 Den bliver altså lavet til sidst og ligger
derfor øverst.
Hvis du sætter en baggrundsfarve på ul ul li { kan du tydeligt se problemet.

--
Benny Nissen
http://bennynissen.dk