midlertidig post adresse
Fra : mig

Dato : 22-02-05 01:14

Hej,

Jeg ved ikke om det er rette gruppe, men jeg prøver.

Jeg vil muligvis flytte midlertidigt til min kæreste som bor 200 km fra mig,
indtil vi flytter sammen til sommer. Kan jeg godt bare flytte min post
adresse midlertidigt uden at flytte min folkeregister adresse ? Jeg beholder
min lejl.

På forhånd tak.

Fra : Allan Soerensen

Dato : 22-02-05 01:39

"mig" <x_sharky@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> mig, indtil vi flytter sammen til sommer. Kan jeg godt bare flytte min
> post adresse midlertidigt uden at flytte min folkeregister adresse ? Jeg

Det kan du godt.
Fra
http://www.postdanmark.dk/cms/da-dk/ePosthuset/meldflytning/Meld_Flytning.htm

<SNIP>
Midlertidig adresseændring
I ePosthuset kan du også foretage en midlertidig adresseændring. Hvis du i
en kortere periode (mindst 7 dage og højst 6 måneder) ønsker at modtage din
post på en anden adresse i Danmark, f.eks. i sommerhuset eller på en
ferieadresse, angiver du den midlertidige adresse og hvilken periode den
skal gælde.

I stedet for at foretage en midlertidig adresseændring, kan du få en anden
person til at videresende din post. På posthuset kan du gratis bestille
adresseetiketter med din nye midlertidige adresse og få udleveret
konvolutter til samlet eftersendelse af posten.

Du kan også aftale med posthuset, at din post opbevares der i stedet for at
blive eftersendt til din midlertidige adresse.
</SNIP>

Fra : Uni Bull

Dato : 22-02-05 09:44

"Allan Soerensen" <microtec1@yahoo.com> wrote in message

> Det kan du godt.

Problemet er større den anden vej rundt; Hvis du flytter folke-
registeradresse, men *ikke* ønsker din post fremsendt til denne
adresse (fra banker o.s.v. som får adresseopdateringer direkte
fra Folkeregistre)...

--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Knud Thomsen

Dato : 22-02-05 08:00

> [...]
> indtil vi flytter sammen til sommer. Kan jeg godt bare flytte min post
> adresse midlertidigt uden at flytte min folkeregister adresse ? Jeg

Naturligvis - de 2 adresser har ikke nødvendigvis nogen sammenhæng.

Knud