Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lowe Orion AW
Fra : Anders Frederiksen

Dato : 25-05-01 01:21

Jeg har kig på subj. men kan ikke finde nogen steder i Kbh. hvor man kan
se/købe den... Er der nogen der kender et sted?

Evt. alternativer - Det primære er at man kan gå/stå på ski/cykle etc. uden
vilde gener men alligevel hurtigt få fat i sit kamera...

Takker
Anders

Fra : "Hans Chr. Sørensen"

Dato : 25-05-01 08:06

Det er FoviTech som importerer den til Danmark, her kan du få oplyst nærmeste forhandler.
http://www.fovitech.dk/index.htm

Med venlig hilsen
Hans Chr. Sørensen

homepage: http://www.tune.dk/hcs
homepage: http://hcstune.subnet.dk (Billedsiden)

Fra : Mads Pedersen

Dato : 25-05-01 21:52

"Anders Frederiksen" <nize@vkr.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har kig på subj. men kan ikke finde nogen steder i Kbh. hvor man kan
> se/købe den... Er der nogen der kender et sted?

Thorsøe Foto på Frederiksberg har tidligere taget en Lowe Pro-rygsæk hjem
for mig, så jeg kunne se den inden jeg evt. besluttede mig for den.

Nu blev det så den (og oven i købet til en yderst fornuftig pris), men
skulle det ikke have været den alligevel, havde de blot returneret den til
forhandleren uden udgifter for mig.

Mvh Mads