Kan i gætte denne her!
Fra : Brian k

Dato : 21-02-05 22:36

Hej

En gammel Sci fi serie (vist nok på tysk tv (de talte engelsk))

Beskrivelse:
en gammel sci-fi film hvor de havde en knap på deres trøje og når de
trykkede på knappen så fik de kampuniform på og våben i hænderne (noget i
den stil)

Mvh
Brian

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 22-02-05 04:04

"Brian k" <brian@nospam.com> wrote :
> Beskrivelse:
> en gammel sci-fi film hvor de havde en knap på deres trøje og når de
> trykkede på knappen så fik de kampuniform på og våben i hænderne (noget i
> den stil)

Med al mulighed for at tage fejl : 'Captain Power' eventuelt ??

Det er godt nok en tv-serie, men i din besked skriver du både serie og
film..

- Dennis

Fra : Brian k

Dato : 22-02-05 13:57

Dennis Sørensen wrote:

> Med al mulighed for at tage fejl : 'Captain Power' eventuelt ??
>
> Det er godt nok en tv-serie, men i din besked skriver du både serie og
> film..

Hejsa

Yep, det er den -på min vens vegne takker jeg.

Iøvrigt kan man se klip fra rigtigt mange af de gamle serier her:
http://retro.vandegrift.net/
(også captain powers)

mvh
brian

Fra : John Hinge

Dato : 25-02-05 12:05

On 21 feb 2005 Brian k was heard to say:

> [...]
> en gammel sci-fi film hvor de havde en knap på deres trøje og når
> de trykkede på knappen så fik de kampuniform på og våben i

Captain Power and the Soldiers of the Future, som Dennis korrekt
skriver.
En serie som for det første har lidt relevans for osn danskere, idet
Sven Thorsen, den store mand, har en rolle i serien.
For det andet, så er det jo Joe http://www.imdb.com/name/nm0833089/
Tidlig Joe, men alligevel.

Jeg ku egentlig godt lide serien i sin tid, men det der flimmer
stads som var på alle fjenderne var ret træslt.
Ideen var at man sku sidde og se serien med sit merchandise
legetøj i hånden, og så selv sidde og 'skyde' fjenderne..
Legetøjet ku så reagere på det der flimmerstads..

Eftersom legetøjet slet ikke var i handelen herhjemme, ja så var
der kun det irriterende flimmer tilbage.

Men jeg husker svagt serien som underholdende.. Nok en serie jeg
*ikke* vil skaffe igen af frygt for at have taget fejl.
f.eks finder jeg ikke Robotech *nær så fascinerende som jeg
ellers husker at jeg gjorde for mange år siden.. Men jeg har
nu alt udgivet Robotech på dvd .. *suk* :)

--
John Hinge - shayera / .sPOOn. http://www.spoon.dvd-klub.dk
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..