Aeolus FX5500-DV128LP( Gforce) SKÆRMI BLÅ~
Fra : jama

Dato : 21-02-05 22:26

Min søn har købt dette grafikkort ,det var noget af det beste når det skulle
være low profil.Når han vil spille bil spillet flat aut.kommer der blå skærm
og en tekst : der er noget galt med display fil nv4_disp.dll . page
fault_in_non_paged_ area.Ogsså noget med der skal indstilles i bios eller
case hukommelse.Alt dette sker når spillet kommer til selve opstarten efter
alt er valgt bil farve etc.Det mærkeligste er at han kan sagtens spille Doom
3 og andre store spil, der kræver bedre grafik kort end bil spillet FlatAut
, jeg har været oppe og hente nye driver hos AOPEN.Kan nogen give en
forklaring

Mvh.jama