Fedt- og sukkerfattig mad
Fra : Jacob Jensen

Dato : 21-02-05 19:37

Er der steder på nettet som er tilegnet dette?
Egne ideer er også meget velkomne.
Vi skal holde fødselsdag* og havde først tænk os at lave noget sandwichbord
eller noget, men hvidt brød er ikke sagen, for der kommer en person med
sukkersyge.

*: Det er to forskellige fødselsdage der er tale om i mine to indlæg :)

Jacob

Fra : Heidi

Dato : 21-02-05 21:04

Jacob Jensen wrote:
> [...]
> Vi skal holde fødselsdag* og havde først tænk os at lave noget
> sandwichbord eller noget, men hvidt brød er ikke sagen, for der

http://www.diabetesforeningen.dk/ kunne jo være et godt sted at starte,
men de har godt nok ikke så mange opskrifter tilgængelige, medmindre man
er medlem. Og det er i vel ikke, medmindre det er en i jeres nærmeste
familie?

Ellers kunne http://opskrifter.dk/Opskrifter.11.0.html måske være et
bud. Såvidt jeg ved er de bygget på De Danske Vægtkonsulenters
principper, så der er nok heller ikke meget fedt eller sukker i.

http://www.fedtfattig.dk/ kunne måske også bruges.

--
Heidi