Rullemenu
Fra : Marlene

Dato : 21-02-05 19:25

Hej.

Jeg skal have sat et foto på denne tekst i en rullemenu, og jeg kan bare
ikke få det til at virke;

<OPTION value=>Stue/living room/ </OPTION>

Jeg har lavet en fil med et foto, der hedder stue.htm. Hvad skal der står
efter ovennævnte linje?

Tak på forhånd.

Mvh. Marlene.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 21-02-05 21:38

Du mener, at du skal have den til at linke til en side med et billede
ikke?
Format | Behavior fra insert listen vælg Jump Menu.

Fra : Marlene

Dato : 22-02-05 10:12

> Du mener, at du skal have den til at linke til en side med et billede
> ikke?
> Format | Behavior fra insert listen vælg Jump Menu.

Tak for hjælpen - der er dog ikke noget i mit Frontpage, der hedder sådan,
men jeg har vist fundet frem til det alligevel. Dog viser den stadig ikke
noget. Skal billedet lægges ud på hjemmesiden, før det kan vises? Det kan
vist ikke være rigtigt.

Mvh. Marlene.

Fra : Arne H.Wilstrup

Dato : 22-02-05 22:17

Har du en dansk FP 2003 vil du kunne finde det i Format -opførsel - vælg
rullemenu

--
ahw

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 22-02-05 23:03

Selvfølgelig skal det det. Ellers ville det kun være dig der kunne se
det.

Fra : Marlene

Dato : 23-02-05 12:34

> Selvfølgelig skal det det. Ellers ville det kun være dig der kunne se
> det.

Ok - ligemeget nu - men det var ikke det, jeg mente....

Mvh. Marlene.