Hvad er egentlig det hurtigste agp2x kort ~
Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 21-02-05 13:58

Hej

Til et bundkort med agp2x port, 3.3 volt. Asus CuBx med en 1300 MHz
tualatin CPU.

Har p.t. et geforce2 i. Jeg tror det er med 32 Mb ram. Husker ikke
yderligere type betegnelse.

Tænk ikke på om kortet kan købes som nyt. Jeg skal nok finde et brugt.

Man ikke sætte et agp4x i det bundkort. Men hvad er mon det hurtigste
2x ?

Er noget radeon 7000 bedre ? med 64 Mb.

På forhånd tak

John

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-02-05 14:42

JK (at mail dot dk) skrev:

> Man ikke sætte et agp4x i det bundkort. Men hvad er mon det hurtigste

Man kan sætte et Universal AGP i.

http://www.ertyu.org/~steven_nikkel/agpcompatibility.html

Fra : JK (at mail dot dk)

Dato : 21-02-05 15:49

On 21 Feb 2005 13:42:24 GMT, "Jesper G. Poulsen"
<ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote:

>Man kan sætte et Universal AGP i.
>
>http://www.ertyu.org/~steven_nikkel/agpcompatibility.html

Ok,

Det ser ud til, at et asus ti4800se V9480 kan bruges.

De kalder det ialfald agp 2x/4x/8x, så det er nok universal agp.

Det burde da overgå geforce2.

mvh

John

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 21-02-05 17:11

JK (at mail dot dk) skrev:

> De kalder det ialfald agp 2x/4x/8x, så det er nok universal agp.

Det afhænger at keys'ene i AGP-soklen.

> Det burde da overgå geforce2.

Absolut...