Skruekursus - interesse?
Fra : Kantana MC

Dato : 21-02-05 13:23

Vi har talt lidt om at følge op på sidste års skruekursus. Faktisk har vi
også afsat et tidspunkt som er 1. weekend i juni. Man er velkommen til at
dukke op fredag aften.

Prisen vil være 250 kr. per person. Pengene bruger vi på mad og drikke til
alle gæsterne og arrangørerne. Overnatning foregår i klubben hvis man ønsker
det.

Kursets indhold er ikke fastlagt, men der vil højst sandsynligt være
gennemgang af gængse ting - dækskift, kædeskift, servicering af bremer etc.
Man er velkommen til at komme med forslag hvis man har noget mere specifikt.

NB - indtil videre er dette en prøveballon. Folk der er ret sikre på, at de
gerne vil deltage, bedes sende en mail til klubben. Dette er dog ikke
bindende.

Med venlig hilsen
www.kantanamc.dk

Fra : Moller

Dato : 21-02-05 13:31

Kantana MC wrote:

> NB - indtil videre er dette en prøveballon. Folk der er ret sikre på, at de
> gerne vil deltage, bedes sende en mail til klubben. Dette er dog ikke
> bindende.

   Tjaaaa... vi kan jo invide en af keres medlemmers ny indkøbt MZ i en
demostration hvordan man åbner gearkasse/krumtapshuset,
inspicere/skifter 3 gear, og lukker det hele igen på 15min ;) hvis det
er af interesse.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-02-05 14:35

Kantana MC wrote:
> [...]
> Man er velkommen til at komme med forslag hvis man har noget mere specifikt.

Jeg var en af de glade deltagere sidste gang, og fik en herlig renoveret
forgaffel med hjem. Hvis tiden tillader det stiller jeg gerne op igen og
får renoveret starteren eller lign.

For mig var det fedt at der var mulighed for at lave andet end standard
vedligeholdelse, og at der var fællestur om aftenen.

--
vh
Torben Scheel

Fra : Peter Z

Dato : 21-02-05 18:33

Jeg kunne helt klart være interesseret

ikke at jeg lige pt. har det store behov for at skille modellen ad men det
kommer jo nok - og så er "stald fiduser" jo altid gode

har i overvejet noget med el- arbejde/gps montering ?

Peter Z

Honda CBF 600 SA

Fra : Kantana MC

Dato : 21-02-05 19:23

"Peter Z" <not@validt.com> skrev i en meddelelse
> har i overvejet noget med el- arbejde/gps montering ?

Nææhh - ikke specifikt. Det meste er dog muligt.

Jeg er lige blevet gjort opmærksom på, at vores webbaserede mail er ude af
drift.

Skriv derfor direkte på: mail@kantanamc.dk

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 21-02-05 15:04

Kantana MC wrote:

> Vi har talt lidt om at følge op på sidste års skruekursus. Faktisk har vi
> også afsat et tidspunkt som er 1. weekend i juni. Man er velkommen til at
> dukke op fredag aften.

God idé. Jeg deltager meget gerne ligesom sidste år - uanset om jeg
skulle være "heldig" at finde noget på Fazeren som trænger til en kærlig
hånd.

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Ole Hansen

Dato : 21-02-05 21:07

Kantana MC wrote:

> NB - indtil videre er dette en prøveballon. Folk der er ret sikre på, at de
> gerne vil deltage, bedes sende en mail til klubben. Dette er dog ikke
> bindende.

Det lyder ikke tosset.. Det kunne jeg godt finde på at møde op til..

--
Ole Hansen

Fra : Esther

Dato : 21-02-05 21:59

Det er jeg helt klart interesseret i!

Så håber da der er plads til absolutte "skrue-amatører" også???

Kunne vældig godt tænke mig at lære ganske basale ting, som f..eks.
almindelig vedligholdelse af en mc (skifte tændrør, skifte olie+filter,
rense/stramme kæde og hvad der nu ellers findes af småting, det er
møgirriterende at skulle betale en mekaniker i dyre domme for at få
foretaget.)

--
Esther
Yamaha XJ600S & Yamaha Néos 50

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 21-02-05 23:58

"Esther" <Esther@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rense/stramme kæde og hvad der nu ellers findes af småting, det er
> møgirriterende at skulle betale en mekaniker i dyre domme for at få

Det er hele formålet med kurset - så alle slags spørgsmål er velkomne

Jens Brauer Rasmussen
www.kantanamc.dk