Gemme indstillinger i Outlook 2002
Fra : Nederbasse

Dato : 21-02-05 12:54

Hej

Jeg skal til at lave en forårs rengøring (formatering) og kunne godt tænke
mig man kunne gemme alle instillinger i Outlook så postregler, mail kontoer
kunne gendannes med et klik
Jeg har backup af mine mails

Kan man det ?

Fra : J

Dato : 22-02-05 09:33

> Jeg skal til at lave en forårs rengøring (formatering) og kunne godt tænke
> mig man kunne gemme alle instillinger i Outlook så postregler, mail
kontoer
> kunne gendannes med et klik

Går ud fra at du mener Outlook2002/xp og ikke outlook express
Een måde ville være at gøre brug af Officeguiden "Gem mine indstillinger"
Den tager lidt mere end kun outlook.
Start>>OfficeXP>>MS office værktøjer>> Guiden....

Bla. alle ændringer under Funktioner>>indstillinger i alle
officeapplikationerne.

Fra : Nederbasse

Dato : 22-02-05 12:52

"J" <nej@nomail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den tager lidt mere end kun outlook.
> Start>>OfficeXP>>MS office værktøjer>> Guiden....
>
> Bla. alle ændringer under Funktioner>>indstillinger i alle

Takker
Det gør ikke noget der bliver gemt flere indstillinger end kun Outlook

Lars

Fra : N I E L S

Dato : 19-04-05 20:23

> [...]
> Den tager lidt mere end kun outlook.
> Start>>OfficeXP>>MS office værktøjer>> Guiden....
>
> Bla. alle ændringer under Funktioner>>indstillinger i alle

Jeg er ude i det samme, men jeg har to brugerkonti på min computer. Skal jeg
køre en guide under begge profiler, eller bare under den ene. Eller hvad?
Måske unde 'administrator'?
Jeg kører XP og ønsker backup af konti, settings, rules, mail, adresser...
ja faktisk alt Outlook-relateret.

N I E L S