billeder og scroll
Fra : FrankP

Dato : 21-02-05 12:00

Jeg skal lave en flashside hvor der i den ene side er en masse småbilleder
man kan klikke på, for så at se billedet stort i den anden side af skærmen.
men da der skal være ret mange småbilleder, får jeg brug for at kunne
scrolle på siden. - Og samtidig skal billederne kunne fungere som knapper. -
Og det kan jeg altså ikke finde ud af.
Nogle der ved noget???
FrankP

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 25-02-05 23:11

FrankP <frankpoulsen@c.dk> wrote:

> [...]
> scrolle på siden. - Og samtidig skal billederne kunne fungere som knapper. -

Brug evt. den Component der hedder "ScrollPane".
I det movieclip du bruger i ScrollPane lægger du knapper på billederne
som styrer et andet movieclip med de store billder.

--
Venlig hilsen
Henrik Rasmussen