Spisested Kbh/Nordsjælland
Fra : Paw Jensen

Dato : 21-02-05 10:43

Hej Alle.

Jeg skal finde et (romantisk) spisested til på onsdag aften (Ja, man er vel
i god tid ) .

Jeg har på denne dag kendt min kæreste i 5 år, og dette skal selvfølgelig
fejres.

Vi "plejer" at tage på Sticks `n Suahi, da det var det første sted vi var
ude at spise sammen , men jeg syntes vi skal prøve noget nyt denne gang,
i og med at det er 5 år.

Så enten en rigtigt god Sushi restaurant, eller ??

På forhånd tak for hurtig inspiration.

Paw

Fra : anders

Dato : 21-02-05 18:13

Kan varmt anbefale http://www.altopalato.dk/ i Hellerup. Italiensk og deres
antipasti-forret er vildt god - også til at dele med sin kæreste inden
hovedretten.

Mvh
Anders