Rejseforsikring ?
Fra : Jakob M

Dato : 21-02-05 10:24

Vi er en gruppe på 15 der skal en tur til United Bluff (San Fransisco), og
vil gerne have en billig rejseforsikring. Den behøver kun dække sygdom,
resten er luksus
I stedet for at jeg pløjer Google i gennem for tilbud, kunne det være der
var nogen her der havde en anbefaling eller måske selv havde pløjet alle
rejseforsikringerne i gennem ?. Jeg har før brugt Gouda uden problemer, har
dog heldigvis heller ikke haft brug for dem. Andre der kan anbefales ?.

Og hvis der nogen der kan anbefale et biludlejningsfirma i San Fransisco, så
skal du endeligt ikke holde dig tilbage

Mvh
Jakob

Fra : Henning Holm

Dato : 21-02-05 12:09

"Jakob M" <smoelf@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og hvis der nogen der kan anbefale et biludlejningsfirma i San Fransisco,
> så skal du endeligt ikke holde dig tilbage

m.h.t. rejseforsikring,er der Go-safe,der er kun det mest nødvendige...:
http://www.gosafe.dk/
og du kan tegne den online...

Alamo,er imho ganske OK....

God tur....
(bare det var mig)

--
Venlig Hilsen

Henning Holm
allig8or125@hotmail.com
"it's nice to be important,
but it's more important,to be nice

Fra : Jan Bøgh

Dato : 21-02-05 13:51

Henning Holm wrote:

> Alamo,er imho ganske OK....

....og Alamos biler kan man leje billigere ved at bruge www.argusrentals.com

Vh

Jan

--
Rejsedagbog fra tur i SW-USA kan ses på
http://jan.boegh.net/Rejser.htm.

Fra : Jakob M

Dato : 22-02-05 09:47

> ...og Alamos biler kan man leje billigere ved at bruge
> www.argusrentals.com

Tak, begge to.

Mvh
Jakob

Fra : Lau

Dato : 22-02-05 17:59

Har lige været på GoSafe's side. Hvordan spørgere man om pris - jeg kan ikke
få datoerne sat rigtigt ind (hvor svært kan det være??)

Hjælp - tak

--
Lau
___,

/ \ .

Fra : hedegaard

Dato : 22-02-05 19:50

"> Har lige været på GoSafe's side. Hvordan spørgere man om pris - jeg kan
ikke
> få datoerne sat rigtigt ind (hvor svært kan det være??)
>
> Hjælp - tak

Havde samme problem i går - det er vist Mozilla der er problemet her hos mig
(jeg skulle rejse i 1794) - det virker på explorer :- )

Tina

Fra : Lau

Dato : 22-02-05 22:48

har begge - prøver straks IE