Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
AGPx4 vs AGPx8 ? (Et hurtigt ? ;-)
Fra : Ukendt

Dato : 21-02-05 10:26

Hey,

Lige en lille hurtig een : Kan man sætte et agpx8 kort i et bundkort med en
agpx4 port ? (Er godt klar over at hvis det kan lade sig gøre - ja så
udnytter jeg ikke AGPx8 teknologien, men kører stadig AGPx4)

Takker på forhånd,

Sune

Fra : Carsten

Dato : 21-02-05 10:27

Normalt JA.

Det bundkortet kan give AGP-kortet af strøm skal
svare til hvad grafikkortet kræver af strøm fra AGP-porten.

Hilsen Carsten

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-05 10:44

Takker for et hurtigt svar