Klage over vielses-nægtelse
Fra : Bo Warming

Dato : 21-02-05 08:43

Klage over vielses-nægtelse
Pastor Susanne Voss Petersen, som søgtes benyttet mod mig vedr en evt
udvisning af mig udaf folkekirken, har jeg mødt på behageligste vis ved
sognedage siden.

Vedr en af hendes prækener diskuterede jeg med foredragsholderen pastor
Andreas Christensen,Frihavns Kirken, der gav mig ret i at der ganske rigtigt
var anti-racistisk punkt i Voss-præken, der fortjente kulegravning, OG
DERFOR VALGTE jeg for min folkekirkes skyld at klage til bispen over
præken-detaljen (hvis udfald hermed rykkes om)

Jeg har netop søgt tilladelse til at blive gift med min samleverske i bor
bopæskirke, som netop er hvor jeg og hun blev gift for 12 år siden (men
kortvarig skilsmisse skete af økonomiske grunde, som anbefalet af
socialkontoret)

Først fik jeg at vide at det var muligt og at dagene vi ønskede var OK - men
så fik jeg pludselig at vide, at hun ikke er forpligtet og FORDI JEG HAR
KLAGET OVER HENDE,
VIL HUN IKKE GØRE MIG EN TJENESTE VED AT GIFTE OS,
på netop den måde, der betyder meget for min samlever

Jeg klager hermed over denne gerningsretfærdighed pr mail , som jo er en
u-protestantisk øje-for-øje begrundelse, der ikke har særlig
evangelisk-lutheransk udstråling. Døm ej. Kast ej første sten. Gud og
Kejser. ..

Man mindes den omfattende kritik af at Henriette Kjær ved fratræden sagde at
"onde tunger havde angivet hendes foged-rets-sandheder"

Jeg er ingen ond tunge men socialt og kirkelig engageret - og jeg er sikker
på at Henriette Kjær ville frafalde sin mopsethed og erkende at der var
ingen ondskab endsige hævnbehov, hvis det påtaltes. Min vellidte (incl af
mig) bopælspræst bør også frafalde - om muligt også sin nægtelse af normal
gejstlig service.

Med venlig hilsen Bo Warming Bjelkes Alle 46, 2200 N 35861000

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-02-05 17:04

> Jeg har netop søgt tilladelse til at blive gift med min samleverske i
> bor bopæskirke,

Jeg troede, du allerede var japansk gift?

> som netop er hvor jeg og hun blev gift for 12 år
> siden (men kortvarig skilsmisse skete af økonomiske grunde, som anbefalet
> af socialkontoret)

Du nasser altså og udnytter socialsystemet via fup? Mine skattekroner går
altså til, at Bo Warming kan gå og fise den af uden at bestille noget?
Hvordan harmonerer det med dine politiske synspunkter?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 02/21/05)

Fra : Bo Warming

Dato : 22-02-05 19:58

> Jeg troede, du allerede var japansk gift?

Man trods fortsat samliv skilt efter 3 år da opholdstilladelsen var i hus

> Du nasser altså og udnytter socialsystemet via fup? Mine skattekroner går
> altså til, at Bo Warming kan gå og fise den af uden at bestille noget?
> Hvordan harmonerer det med dine politiske synspunkter?

Frihedskæmpere var ikke kede af at snuppe penge fra besættelsesmagten og jeg
har ikke dårlig samvittighed ved som samfundsnyttig bolighaj at supplere med
skallede 4000 kr om måneden.

Hvad nasser muslimer sig til i snit - 12000 kr pr md?

Fra : Andreas Falck

Dato : 22-02-05 20:56

I news:CgLSd.837$XA3.754@fe09.usenetserver.com skrev
Bo Warming følgende:

> Hvad nasser muslimer sig til i snit - 12000 kr pr md?

At naboen banker genboens datter, giver det dig ret til at spytte på
overboens kusine?

http://bibeltro.dk/ - *Om Bibelen og bibeloversættelser*
http://maranatha.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://ravsted.dk/ - http://ravsted.net/

Fra : Andreas Jensen

Dato : 23-02-05 08:41

> At naboen banker genboens datter, giver det dig ret til at spytte på
> overboens kusine?

Ja, det står vist i grundloven. Helt bestemt.

/Andreas