Thunderbird 1.0 DK Bjælker
Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-02-05 22:30

Er det på nogen måde muligt at afbryde sorteringsmuligheden, så man ikke
skal genindstille den sortering man har, hvis man uforvarende kommer til
at trykke på f.eks "Emne" "Afsender" osv. bjælkerne.

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-02-05 12:55

Ivan V. Klattrup skrev:
> Er det på nogen måde muligt at afbryde sorteringsmuligheden,

Øv, det ser ikke ud til at der er nogen der har en løsningsmodel.

(og jo jeg ved godt at jeg bare kan styre musen ordenligt)

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-02-05 14:54

Den 22-02-05 12.55 skrev Ivan V. Klattrup følgende:

> Øv, det ser ikke ud til at der er nogen der har en løsningsmodel.

Jo, men jeg tror ikke, du vil være indstillet på at bruge den. Du kan
skræddersy næsten alt i Mozilla-programmerne, og jeg vil tro, at du kan
fjerne menupunktet ved at ændre i en af filerne i chrome-mappen i
Thunderbird-mappen. Jar-filerne er reelt zip-filer, som man kan pakke
ud, ændre i og så pakke sammen igen. Men det er yderst nørdet, jeg tror
du får svært ved at finde hjælp til, hvordan du gør, så du risikerer
meget nemt at lave fejl.

> (og jo jeg ved godt at jeg bare kan styre musen ordenligt)

Det er nok det nemmeste.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox