Entourage - problemer med afsendelse
Fra : Ronni Jonassen

Dato : 20-02-05 21:31

Hejsa

Kan det virkelig passe at man SKAL have mailadresser I sin adressebog for at
man kan afsende en mail??

Jeg har ledt og ledt, og kan ikke finde nogle indstillinger der kan ændre på
dette... Syns ik lige jeg gider tilføje alle mails til min adressebog.

Håber I kan nogle tricks.

Mvh RoJo

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 20-02-05 23:06

Ronni Jonassen <rjonassen@hotmail.com> wrote:

> Kan det virkelig passe at man SKAL have mailadresser I sin adressebog for at
> man kan afsende en mail??

Nej

> Jeg har ledt og ledt, og kan ikke finde nogle indstillinger der kan ændre på
> dette... Syns ik lige jeg gider tilføje alle mails til min adressebog.
>
> Håber I kan nogle tricks.

Hvad er dit problem da? Hvilken fejlmeddelelse får du?

--
Mvh.
René Frej Nielsen - Read my blog at http://blog.rfn.dk

Fra : Ronni Jonassen

Dato : 21-02-05 07:54

On 20/02/05 23:05, in article s6ene2-djs.ln1@osxserver.rfn.dk, "René Frej
Nielsen" <spam@rfn.dk> wrote:

> Nej

> Hvad er dit problem da? Hvilken fejlmeddelelse får du?

Kan ikke lige huske det her... Men noget med at jeg ikke må sende til denne
modtagers server og at jeg skal checke mine indstillinger for udgående post.

- og jeg kan altså sagtens sende mails til folk I min adressebog

Fra : Tes

Dato : 21-02-05 17:46

On 2005-02-21 07:53:42 +0100, Ronni Jonassen <rjonassen@hotmail.com> said:

> Kan ikke lige huske det her... Men noget med at jeg ikke må sende til denne
> modtagers server og at jeg skal checke mine indstillinger for udgående post.
>
> - og jeg kan altså sagtens sende mails til folk I min adressebog

Det kunne lyde som om at du har sat flere 'mail-accounts' op og at de
ikke alle virker. Det forklarer ihvertfald at du bliver bedt om at
checke indstillinger...

Fra : Ronni Jonassen

Dato : 21-02-05 18:35

On 21/02/05 17:45, in article
421a1044$0$48690$edfadb0f@dread15.news.tele.dk, "Tes" <tes@nospam.com>
wrote:

> Det kunne lyde som om at du har sat flere 'mail-accounts' op og at de
> ikke alle virker. Det forklarer ihvertfald at du bliver bedt om at
> checke indstillinger...

Vel ikke når jeg godt kan sende til dem I adressebogen med den samme
konto??!!