Dykning på Malta?
Fra : Nicolai

Dato : 20-02-05 21:06

Vi overvejer en xtra ferie i sommerferien . . .

Nogen der gider dele lidt erfaringer med dykning på Malta?

--

Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

http://www.webhostingdanmark.dk - Når "Fri trafik" ikke er nok!

Fra : Jacob Jørgensen

Dato : 22-02-05 20:17

Hej NG,

Jeg har været på Malta og dykke de sidste 4 år og det er bare fedt (god
dykning og fin kultur).

Der er mange fede vrag dyk og mange små fisk men få store (tun).

Tager du en tur til Gozo vil du kunne få fede vægdyk inkl. "blue hole".

Jeg kan anbefale www.maltaqua.com som også har Simone som taler dansk.

Jeg tager selv på ferie i uge 27 på Malta.

Hilsen

Jacob

Fra : Michael Lancaster

Dato : 22-02-05 23:19

Jeg ved at maltaqua netop har ansat to danske instruktører, Dorthe og Niels
fra ESA i Roskilde
Michael

Fra : Carsten Buhl

Dato : 22-02-05 21:35

Hej Nicolai,

i februar-nummeret af DYK, 2002 er der en artikel om dykning i Malta/Gozo.
Herfra et link:

www.divemed.com

i juni-nummeret af Unterwasser 2004 (www.unterwasser.de) er der ligeledes en
artikel om dykning i M/G. Et par links herfra:

www.extra-divers.de
www.gozodiving.com
www.madsharkmalta.com
www.nauticteam.com

God tur. Jeg overvejer selv at tage enten til l'Estartit ved Costa Brava
eller M/G, så det
skulle interessere mig at høre hvordan det var.

Mvh. Carsten

Fra : Nicolai

Dato : 23-02-05 17:36

Tak for input folkens - Malta it is :)

Fra : Allan Pettersson

Dato : 23-02-05 21:08

Hej Nicolai, jeg har været der mange gange, jeg kan forslå at du køber en
bog som hedder Maltese Islands Diving Guide her kan du få alle de
oplysninger du skal bruge med alle dykkersteder og hvordan ser ud

Allan

Fra : Nicolai

Dato : 24-02-05 07:26

> Hej Nicolai, jeg har været der mange gange, jeg kan forslå at du køber en
> bog som hedder Maltese Islands Diving Guide her kan du få alle de
> oplysninger du skal bruge med alle dykkersteder og hvordan ser ud

Tak for det! :)