Geforce3
Fra : Thomas

Dato : 20-02-05 18:15

Hejsa!

Jeg sidder her med et geforce3 ti200 128 mb grafikkort. Men kan ikke finde
info på
hvad det køre på agp er det et agp*4 kort .

Der står et nummer som jeg går ud fra beskriver hvilket firma der har lavet
kortet.
W/T:719t102004903.

Grundet til spørgsmålet er at jeg roder med en pc'er for en hvor jeg er
99.99 % sikker på at bundkortet er røget sig en tur. Bundkortet er et asus
p4v8x-x jeg kan nemlig få fat i et nyt med porto for 360.
Bundkortet kan køre AGP *4 og *8. Og grafikkortet er et geforce3 ti 200.

Men jeg vil ikke stå med et grafikkort problem hvis det viser sig at kortet
ikke kan køre 4 eller 8
Så må jeg vælge et andet bundkort hvis det ikke går sammen.

Mvh. Thomas

Fra : Laziter [9440]

Dato : 20-02-05 18:58

"Thomas" <tb_aalborg[fjern)@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa!
>
> Jeg sidder her med et geforce3 ti200 128 mb grafikkort. Men kan ikke finde
> info på
> hvad det køre på agp er det et agp*4 kort .

Det kører AGP x4

Mvh
Benjamin

Fra : Thomas