Steam lader mig ikke connecte til nogen se~
Fra : Mathias

Dato : 20-02-05 17:10

Hej alle.

Jeg har siddet og spillet Counter-strike: Source på min computer i dag
med mine clan m8s, men lige pludselig går spillet i stå. Jeg begynder at
"hakke"; jeg kan ikke bevæge mig, men jeg kan godt se omkring.
Så ta'r jeg console frem og skriver:
] retry
Og den retry'er. Men så får jeg fejlen:
Connection to server failed after four retries.
Jeg prøver med en anden server. Samme fejl.
Connection to server failed after four retries.
Så lukker jeg CS:S ned. Starter CS 1.6.
Could not connect to game server.
Det er samme fejl, bare formuleret på en anden måde, for i console står
der, ligesom i CS:S:

] retry
Commencing connection retry to xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx
Connecting to xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx
Retrying connection to xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx
Retrying connection to xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx
Retrying connection to xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx
Retrying connection to xxx.xxx.xxx.xxx:xxxxx

Jeg kan godt komme på nettet, alt andet end Steam virker. Jeg har søgt
på Google, men kan ikke finde noget.

Nogle der har / har haft samme problem?
Nogle der har nogle forslag?

Pfh. tak..

--
Mvh. Mathias
Mail er invalid, erstat "nntp" med "mathias" for direkte mail.

Fra : Mathias

Dato : 20-02-05 18:05

Efter nogle timer virker det hele igen... Jeg har ikke gjort noget =S