Albatron 6600GT og Medal of Honor Pacific ~
Fra : Skirk

Dato : 20-02-05 16:51

Hej

Jeg har et lidt sjovt ptoblem.

Jeg har et Albatron 6600GT som ikke er clocket eller noget.

Når jeg prøver at spille Medal of Honor Pacific Assault kommer jeg lige ind
i menuen og efter en 20sec går min skærm i sort bibpper 2 gange og jeg kan
kun slukke og tænde maskinen igen :(

Men Fifa2005 og GTA3 VC ser ud til at køre fint uden problemer :)

Btw

Jeg så noget i min bios noget med Fast Write to AGP den er ikke slået til
skal den det ?

Jeg har en Cheiftech 7vlj apogee med den nyeste bios.

Håber der er en der kan hjælpe

Hilsen

Skirk

Fra : Skirk

Dato : 20-02-05 17:18

Hmm efter jeg opdaterede bios'en til den moddede så jeg kan se temperaturen
for GPU'en sagde den da jeg startede at kortet ikke fik nok strøm :(

Og GPU er 72c ved idle er det meget ?

Kristian

Fra : Martin Vollert

Dato : 20-02-05 19:56

Og så skrev Skirk disse ord.
> Hmm efter jeg opdaterede bios'en til den moddede så jeg kan se
> temperaturen for GPU'en sagde den da jeg startede at kortet ikke fik
> nok strøm :(
>
> Og GPU er 72c ved idle er det meget ?

Mit Sparkel 6600GT (AGP) ligger på omkring 53c idle, såå 73c ville jeg
mene var meget. På den anden side så står der at den primær tærskel for
hastigheds sænkning ligger ved 145c såå.

--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : Skirk

Dato : 20-02-05 18:31

Nå jeg har løst problemet jeg havde selvfølgelig glemt at sætte det ekstra
molix stik i så nu er den fino :)

Skirk