Bali
Fra : Stig Nielsen

Dato : 20-02-05 16:25

Hej NG

Er der nogen med erfaring i Bali.

Hvor skal man tage til ?
Er det Kuta, Sanur eller Nusa Dua (pt kigger vi på Sanur)

Vi er interesseret i god snorkling, afslapning, mulighed for shopping og
også fred og ro.
Vi vil helst ikke bo midt i et larmende natteliv, men det skal heller ikke
være øde..

Hvad skal man se, når man er der, hvor er de STORE oplevelser ?

Og er der nogen der kender noget til Gili Island der efter sigende skulle
være et ret fedt sted at snorkle.

Alle gode tips modtages med glæde.

Stig

Fra : ;o\)-max-

Dato : 21-02-05 07:29

"Stig Nielsen"
> [...]
>
> Hvad skal man se, når man er der, hvor er de STORE oplevelser ?
>
> Og er der nogen der kender noget til Gili Island der efter sigende skulle

nogle få timers sejlads fra Bali ligger Nusa Lembongan, ikke så mange
turister og meget oprindeligt - der er god snorkling og fin dykning,
et par resorts og en del lossman / homestay.. Gilli er fin for snorkling
og let dykning, men imo er der lige lovlig meget backpacker (bob marley
evergreens) hangout over det, for 15 år siden var det ok, nu er det for
meget imo, et par dage kan gå an.
Lej en bil og kør rundt, evt. med chauffør og find de hyggelige steder,
væk fra Kuta, Kuta er god for shopping, mad og party.. -max-

Fra : Coppi

Dato : 21-02-05 12:09

Hej Stig.

Vi var på¨Bali for 4 år siden og boede på tidspunkt i Sanur.
Det er ok, roligt, men alligevel mulighed for, at finde restauranter og små
butikker.
Du skal ikke regne med bountystrand, men der er ok.
Vi tog ind til Kuta en aften, et mareridt.

Giliøerne er fine, at snorkle på.
Du ved forhåbentlig, at de ikke ligger ved Bali, men ved Lombok.
Lombok er forøvrigt et besøg værd og er efter min mening mere spændende end
Bali.

Vulkanen på Bali er et besøg værd ( jeg kan ikke huske, hvad den hedder )

coppi