Farve marcipan
Fra : Helle

Dato : 20-02-05 16:02

Hejsa.

Kan man godt farve marcipan med bolshefarve?
Jeg skal have lavet mig en marcipanrose hvor marcipanen skal farves rød og
grøn men de frugtfarver man køber i butikkerne bliver sådan nogle fesne
farver.

Mvh Helle

Fra : Devast8or

Dato : 20-02-05 19:52

Helle wrote:
> [...]
> Jeg skal have lavet mig en marcipanrose hvor marcipanen skal farves
> rød og grøn men de frugtfarver man køber i butikkerne bliver sådan

Man kan da vist købe farvet marcipan, så er du fri for at rode med det selv.
(Jeg har så godt nok kun set det farvede i 5-kilo pakker i Metro - skal du
bruge mange marcipanroser? :)

Devast8or

Fra : Helle

Dato : 20-02-05 20:04

> Man kan da vist købe farvet marcipan, så er du fri for at rode med det
> selv.
> (Jeg har så godt nok kun set det farvede i 5-kilo pakker i Metro - skal du
> bruge mange marcipanroser? :)

Hehe nej jeg skal faktisk kun bruge to små marcipanroser...så 5 kg er
liiiige i overkanten

Mvh Helle

Fra : Dorte Klerke

Dato : 20-02-05 20:32

> Hehe nej jeg skal faktisk kun bruge to små marcipanroser...så 5 kg er
> liiiige i overkanten

Så har du da lidt at eksperimentere på, hvis nu det skulle gå galt ;)

Dorte

Fra : Marianne

Dato : 20-02-05 20:48

I Panduro fortæller de, at man skal bruge gelefarver - ikke frugtfarver. Det
er mere farve i geleen, men om det er det samme som bolchefarver, aner jeg
ikke.

mvh
marianne

Fra : The man himself

Dato : 21-02-05 08:10

Jeg skal nok spise de sidste 4,975 kg for dig...yum yum...

Rap.