WMA til MP3?
Fra : Falcon

Dato : 20-02-05 12:57

Findes der et freeware program der kan konvertere wma filer til MP3?

mvh Falcon

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-02-05 13:04

CDex http://cdexos.sourceforge.net/

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Herbert Giulio Garon~

Dato : 20-02-05 15:17

dBconvert kan osse gøre det..

/Herb

Fra : OleK

Dato : 20-02-05 20:33

Enig.
Nyeste version ligger her

http://www.download.com/3000-2140-10042534.html

Fra : Falcon

Dato : 21-02-05 10:14

On Sun, 20 Feb 2005 20:33:19 +0100, "OleK"
<ole.kristiansenFJERN@get2net.dk> wrote:

>Enig.
>Nyeste version ligger her
>
>http://www.download.com/3000-2140-10042534.html

Jeg har nu installeret den, men kan ikke finde ud af hvordan jeg
sætter den op til at konvertere nogle wma filer som ligger på
Harddisken til MP3. Jeg kan kun se den kan rippe fra CD.
Det er garanteret mig der er en klovn

Falcon

Fra : Falcon

Dato : 21-02-05 10:30

On Mon, 21 Feb 2005 10:13:30 +0100, Falcon <falcon1@email.dk> wrote:

>Jeg har nu installeret den, men kan ikke finde ud af hvordan jeg
>sætter den op til at konvertere nogle wma filer som ligger på
>Harddisken til MP3. Jeg kan kun se den kan rippe fra CD.

Undskyld, hvad jeg mener er at jeg ikke kan finde wma filer i de
filformater den kan konvertere. Skal der installeres en bestemt codec
og i givet fald hvor finder jeg den?

>Det er garanteret mig der er en klovn

Gælder stadigvæk

Fra : OleK

Dato : 24-02-05 20:04

.... <klip>
Undskyld, hvad jeg mener er at jeg ikke kan finde wma filer i de filformater
den kan konvertere. Skal der installeres en bestemt codec
og i givet fald hvor finder jeg den?

>Det er garanteret mig der er en klovn
<klip slut> ...

Lad os gå ud fra, at det ikke er tilfældet

Det er længe siden, jeg har installeret den - så jeg skulle lige friske op
ved at installere igen selv.
Den version, du downloader, er født med formaterne wav og mp3 - og nul mere.
Du skal hente codecs fra http://www.dbpoweramp.com/codec-central.htm, hvor
wma findes blandt "Popular codecs". Download og installer wma-codec'en - så
skulle den være der.

Mvh.
Ole

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-05 10:40

"Falcon" <falcon1@email.dk> wrote in message

> [...]
> sætter den op til at konvertere nogle wma filer som ligger på
> Harddisken til MP3. Jeg kan kun se den kan rippe fra CD.

Det er simplet nok:

vælg de filer du vil konvertere i stifinder.
højreklik på en af dem.
vælg "konvert to" i menuen.
indstil parametre efter behov, i det fremkomne vindue.
Tryk på Konvert.
Vent til den er færdig.
ding!...........

Det var det.

Mvh
Jens

Fra : Falcon

Dato : 21-02-05 16:35

On Mon, 21 Feb 2005 10:40:25 +0100, "jens" <jktsnabelafosspunktumdk>
wrote:

>Det er simplet nok:

Ja

>vælg de filer du vil konvertere i stifinder.
>højreklik på en af dem.
>vælg "konvert to" i menuen.
>indstil parametre efter behov, i det fremkomne vindue.
>Tryk på Konvert.
>Vent til den er færdig.
>ding!...........
>
>Det var det.
>
>Mvh
>Jens

Som jeg skrev i mit opflg. post så kan jeg ikke vælge vma filer i
stifinderen, så spørgsmålet er om jeg skal have installeret en codec
for dem først?

mvh Falcon

Fra : Kurt Kedelig

Dato : 21-02-05 17:14

> Som jeg skrev i mit opflg. post så kan jeg ikke vælge vma filer i
> stifinderen, så spørgsmålet er om jeg skal have installeret en codec
> for dem først?

Prøv
http://www.dbpoweramp.com/codec-central-wma.htm

og vælg det codec, der passer til din pc-configuration. Hvis du skal bruge
WMA v. 9 (den midterste valgmulighed), så husk at læse instruktionen under
link'et "read this" før du installerer!

VH
Lars

Fra : Martin Nielsen

Dato : 20-02-05 20:58

"Falcon" skrev i en meddelelse

> Findes der et freeware program der kan konvertere wma filer til MP3?
>
> mvh Falcon

Jeg er meget glad for Audiograbber

http://www.audiograbber.com-us.net/download.html

Martin /Helsingør