Cheech & Chong (igen)
Fra : Steen Jensen

Dato : 20-02-05 10:07

Hey
Læste at de to galninge C&C er på vej med et nyt opus.
Skal vi gætte på, at den ryger direkte up på DVD herhjemme?

--
Steen
Sendes uden porto.

Fra : Maria de Francis

Dato : 20-02-05 10:15

"Steen Jensen" <a38@portoos.dk> skrev i en meddelelse
> Hey
> Læste at de to galninge C&C er på vej med et nyt opus.
> Skal vi gætte på, at den ryger direkte up på DVD herhjemme?

Det vil nok være et kvalificeret gæt. Der er næppe basis for andet.

Mvh Maria

Fra : David Rasmussen

Dato : 20-02-05 12:45

Maria de Francis wrote:

> Det vil nok være et kvalificeret gæt. Der er næppe basis for andet.

Alt hvad de har lavet holder da 100%.

/David

Fra : Steen Jensen

Dato : 20-02-05 15:50

David Rasmussen <david.rasmussen@gmx.net> wrote:

> Alt hvad de har lavet holder da 100%.

Personligt grinte jeg meget af de første to film.
Resten fortaber sig i tågerne - jeg kan huske jeg havde en pige med
inde, og se den om de korsikanske brødre.
Vi var de eneste i salen, og filmen rullede videre, da vi skred efter en
lille times tid...

--
Steen
Sendes uden porto.

Fra : Maria de Francis

Dato : 20-02-05 15:51

> Alt hvad de har lavet holder da 100%.

Det kan godt være de er underholdende, men det er ikke film man (læs bare
jeg) behøver se i biografen. De kan sagtens ses på en dvd. Imho
selvfølgeligt.

Mvh Maria

Fra : David Rasmussen

Dato : 20-02-05 16:00

Maria de Francis wrote:

> Det kan godt være de er underholdende, men det er ikke film man (læs bare
> jeg) behøver se i biografen. De kan sagtens ses på en dvd. Imho
> selvfølgeligt.

Helt sikkert, og det hjælper at ryge en lille joint først osv., men det
er da bedre end så meget andet lort der tager sig selv højttideligt.

/David

Fra : Maria de Francis

Dato : 20-02-05 16:52

> Helt sikkert, og det hjælper at ryge en lille joint først osv.,

LOL..... det skal jeg så ikke kunne sige.

> men det er da bedre end så meget andet lort der tager sig selv
> højttideligt.

Mener du så at C & C er noget lort, der tager sig selv højttideligt?

Mvh Maria

Fra : Jake

Dato : 21-02-05 12:18

> Helt sikkert, og det hjælper at ryge en lille joint først osv., men det
> er da bedre end så meget andet lort der tager sig selv højttideligt.

Og der har du netop gjort din egen mening lige så ligegyldig som C&C's
film. Tak for vi ikke behøver fortsætte denne diskussion mere.

- Jake

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-02-05 12:51

Jake wrote:

> Og der har du netop gjort din egen mening lige så ligegyldig som C&C's
> film. Tak for vi ikke behøver fortsætte denne diskussion mere.

Aha. Hvorfor dog det?

/David