w3 link/xhtml
Fra : Bent Andersen

Dato : 20-02-05 01:24

hejsa
min side er valic http://home.no/kokholm/ . og jeg har sat w3c
logolink på siden, men når jeg åbner får jeg flg.
No Referer header found!
This is not an error in the referring page!
Jeg er bag en firewall, men hvad betydet når siden er på nettet,
og kan jeg rette det?
I css er alt normalt.
hej Bent

Min næste side vil blive om verdens største fest.
Carnaval para Salvador
tchau Rio

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Sune Storgaard

Dato : 20-02-05 01:45

Bent Andersen wrote:
> [...]
> No Referer header found!
> This is not an error in the referring page!
> Jeg er bag en firewall, men hvad betydet når siden er på nettet,

Det er din browser som ikke sender med hvilken side den kom fra(kaldet
referer), så kan w3 ikke automatisk regne ud hvilken side den skal validere.
Det er formentligt en personal firewall som er årsagen, hvis ikke browseren.

> og kan jeg rette det?

Du kan istedet rette linket så det siger
http://validator.w3.org/check?uri=http://home.no/kokholm
istedet for
http://validator.w3.org/check?uri=referer
Så er det ligemeget med referer.

Fra : Mainemarks Møller

Dato : 20-02-05 11:43

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det er formentligt en personal firewall som er årsagen, hvis ikke
browseren.

> Du kan istedet rette linket så det siger

Jeg ville lægge denne ind, for her komme lykønskningerne om at den er valid
og det er vel hvad du gerne vil have skal komme frem!

http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=http://home.no/kokholm

Hilsen Mainemarks