Blade Trinity
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 19-02-05 21:28

Nå fik så endelig set blade III. I forhold til XXX som jeg så forleden aften
var denne film jo kanon Synes Blade III er blevet kritiseret meget her
på news...også af folk der kunne li de to første, og det forstår jeg ikke
rigtig. Blade III er ikke nogen kanon film, og der er massere af kritik
punkter, men ikke flere fejl og kritikpunkter end jeg synes der var ved
II'ern. Skuespillerne er ikke så fedt castet i III som i II, tilgengæld er
actionen meget bedre i III. Så alt i alt synes jeg det er en udemærket
afslutning på Blade filmene.

Reyn Reynolds synes jeg er blevet kritiseret meget for at være den sjove fyr
i filmen, men jeg synes faktisk han er ret sjov, godt nok fyrer han lidt for
mange jokes af, men tilgengæld har han da så også en af de sjoveste scener
jeg har set meget længe.

MINI SPOILER (mht. til en joke, ikke nogen handlingsspoiler

-

-

-

-

-

-

-

Der hvor han er fanget og så siger noget i retning af:
- Jeg har spist en masse hvidløg, og har lige slået en prut...lydløs men
dødsensfarlig....

Jeg var flad af grin...........(det lyder altså federe i filmen)

Fra : -V-

Dato : 20-02-05 17:02

Brian, Rikke & Kristian wrote:

> [...]
> men dødsensfarlig....
>
> Jeg var flad af grin...........(det lyder altså federe i filmen).

You probably had to be there.

-V-

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 20-02-05 18:00

Fra : Henrik 'Egern' Jense~

Dato : 21-02-05 11:00

Brian, Rikke & Kristian skrev i en meddelelse ...
> [...]
> lidt for mange jokes af, men tilgengæld har han da så også en af de
> sjoveste scener jeg har set meget længe.

Ja, men hører han hjemme i en Blade-film?

-- HEJ
.....................I øvrigt mener jeg, at dk.spil.computer bør
nedlægges!!............

Fra : Martin Ohlsson

Dato : 21-02-05 14:12

> ....................I øvrigt mener jeg, at dk.spil.computer bør
> nedlægges!!............
´
Hehe off-topic, men hvorfor? ;-P

Mvh. Martin

Fra : Martin Schou

Dato : 21-02-05 21:19

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> wrote in message
> [...]
> dødsensfarlig....
>
> Jeg var flad af grin...........(det lyder altså federe i filmen)

Synes personligt det var sjovere da han sagde til hende vamp'en der lå på
trappen: noget i stil med. Don't move I'll go get help :D