Stramt bryst
Fra : Torben Bek Hansen

Dato : 22-05-01 22:08

Hejsa NG

Jeg vil høre om der er nogen der ved hvordan man kan stramme sit bryst op.

Jeg har ikke noget styrkecenter i nærheden så hvis der findes nogle øvelser
man kan lave hjemme så er det dem jeg søger.

På forhånd tak

Hilsen MichaelBek

Fra : Carsten Svensgaard

Dato : 25-05-01 10:28

"Torben Bek Hansen" <sparco@mail.tele.dk> writes:

> [...]
>
> Jeg har ikke noget styrkecenter i nærheden så hvis der findes nogle øvelser
> man kan lave hjemme så er det dem jeg søger.

En mulighed var armbøjninger(eller armstrækninger som de vel
retteligt hedder). Der anvendes brystmusklerne sammen med armene og
skuldrene. Jo længere hænderne er fra hinanden, jo mere af
belastningen flytets væk fra armene.

Carsten
--
/"\ | Carsten Svensgaard
\ / ASCII ribbon campaign | carsten@svensgaard.org

Fra : Stroyer

Dato : 24-06-01 10:59

Jeg har trænet mig 3 cm. større på barmen, på 8 måneder ved at styrke træne
og lave armbøjninger og sådan *S*
Stine.

Fra : Hans Pedersen

Dato : 24-06-01 15:31

On Sun, 24 Jun 2001 11:58:35 +0200, "Stroyer" <stine@stroyer.dk>
wrote:

>Jeg har trænet mig 3 cm. større på barmen, på 8 måneder ved at styrke træne
>og lave armbøjninger og sådan *S*

Vi er sikkert ikke så få, der gerne ville se resultatet af dine
anstrengelser.

--
Hans Pedersen
ICQ# 9178476

Fra : Stroyer

Dato : 25-06-01 07:51

- he he:0) ja en typisk kommentar fra en mand *S' men okay .....her med sagt
at det hjælper at træne hvis man træner på den rigtige måde*S*
Stroyer

news:tasbjtcf1pmk3jh3v5sj9nk4enolhqq37r@4ax.com...> On Sun, 24 Jun 2001

Fra : Hans Pedersen

Dato : 26-06-01 18:35

On Mon, 25 Jun 2001 08:50:58 +0200, "Stroyer" <stine@stroyer.dk>
wrote:

>- he he:0) ja en typisk kommentar fra en mand *S' men okay ....

Hov hov, du skal sq ikke være diskriminerende!

--
Hans Pedersen
ICQ# 9178476