Problem med menu
Fra : N. Christensen

Dato : 19-02-05 19:13

Jeg har et problem med en menu. Den ser ikke ens ud på alle computere.

Den skulle meget gerne se sådan her ud:
http://home.image.dk/~isl11657/trendsales_ja.jpg

Og ikke sådan her ud (grumset):
http://home.image.dk/~isl11657/trendsales_nej.jpg

Man kan se selve hjemmesiden på: http://tinyurl.com/6c872 . Er der
nogen der kan finde ud af hvorfor menuen har en tendens til at blive
'grumset'?! Tak på forhånd.

--
Fjern det el-drevne togsæt fra min e-mail, hvis du vil kontakte mig.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-02-05 19:36

Den 19-02-05 19.13 skrev N. Christensen følgende:
> [...]

> Man kan se selve hjemmesiden på: http://tinyurl.com/6c872 . Er der
> nogen der kan finde ud af hvorfor menuen har en tendens til at blive

Det skyldes ikke en fejl på din hjemmeside, men opsætningen på den
computer, som ser siden. Det er ikke noget, du kan ændre på hjemmesiden.
Du/vedkommende med det slørede udseende kan sikkert få hjælp til at
ændre opsætningen på computeren i Windows-gruppen (hvis det er en
Windows-computer):

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox