holdbarhed?
Fra : Brian k

Dato : 19-02-05 16:29

Hejsa

Liiige et dumt spørgsmål!

Normalt gemmer jeg ikke mad, men i dette tilfælde har jeg gemt noget
medister som er stegt (og sovs).

Det blev lavet torsdag aften, kan det varmes idag?

Det har stået i køleskab fra 20 minutter efter det blev lavet i torsdags

Mvh
Brian

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 19-02-05 16:35

Brian k wrote:

> Normalt gemmer jeg ikke mad, men i dette tilfælde har jeg gemt noget
> medister som er stegt (og sovs).
>
> Det blev lavet torsdag aften, kan det varmes idag?

Ja. Ingen problem. Det er kun 2 dage. Eller er det 9.?

Afhængig af hvem du spørger kan du sikkert få flere forskellige
holdbarheder.

Fra få dage til få uger...

Mvh. Jørgen

Fra : Peter Westh

Dato : 19-02-05 20:12

"Brian k" <brian@nospam.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det blev lavet torsdag aften, kan det varmes idag?
>
> Det har stået i køleskab fra 20 minutter efter det blev lavet i torsdags

Helt sikkert.

/P

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-02-05 15:43

"Brian k" <brian@nospam.com> skrev i en meddelelse

> Det blev lavet torsdag aften, kan det varmes idag?

Ja, og det kan sådan set også gemmes til næste torsdag uden problemer.

Hvis det ikke lugter og er blevet slimet, så er der ingen problemer.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 02/09/05)