Ny trailer
Fra : Nick Bødker Holmberg

Dato : 19-02-05 14:25

Jeg opdage lige der er kommet en ny trailer til Fantastic Four filmen.
http://www.apple.com/trailers/fox/fantastic_four/international/
Det ser sku da meget fedt ud!

--
Nick Bødker Holmberg
nick AT ravnekrogen.dk

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 19-02-05 15:27

> Jeg opdage lige der er kommet en ny trailer til Fantastic Four filmen.
> http://www.apple.com/trailers/fox/fantastic_four/international/
> Det ser sku da meget fedt ud!

Det gør det altså desværre ikke IMHO. Kæft mand, de har f****** granat op
med den tegneserie. Forkert castet er én ting, en anden ting er de
forkvaklede efterligninger af de kendte personer. Tingen er den eneste, som
ser tilfredsstillende ud.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-02-05 19:28

Nick Bødker Holmberg wrote:

> http://www.apple.com/trailers/fox/fantastic_four/international/

det ser rigtig rigtig spøændende ud.

Fra : Peter Larsen

Dato : 19-02-05 22:55

""Nick Bødker Holmberg"" <null@mail.dk> wrote in message
> Jeg opdage lige der er kommet en ny trailer til Fantastic Four filmen.
> http://www.apple.com/trailers/fox/fantastic_four/international/
> Det ser sku da meget fedt ud!

Ville være dejligt hvis du lige skrev hvad film din tråd handler om.

Og jeg synes det ligner noget værre lort. :)

Fra : Peter B. Juul

Dato : 20-02-05 00:22

"Peter Larsen" <Falsk@email.dk> writes:

> Ville være dejligt hvis du lige skrev hvad film din tråd handler om.
>
> Og jeg synes det ligner noget værre lort. :)

Jeg skal se den. Men mest fordi jeg har læst så meget FF i årenes løb,
at jeg ikke kan lade være.

Den ligner en stinker.

--
Peter B. Juul, o.-.o "I'm not ignoring any facts.
The RockBear. ((^)) I'm simply ignoring you.

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 20-02-05 17:50

"Nick Bødker Holmberg" <null@mail.dk> wrote in message
> Jeg opdage lige der er kommet en ny trailer til Fantastic Four filmen.
> [...]

Den forrige trailer virkede noget mere effektivt (federe musik). Nu man
hører noget mere dialog lader filmen, ja, til at blive en stinker.

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 20-02-05 18:06

> Den forrige trailer virkede noget mere effektivt (federe musik). Nu man
> hører noget mere dialog lader filmen, ja, til at blive en stinker.

Yup.. Federe musik alias A Perfect Circle (forsangeren fra TOOL's andet
band)
"Counting bodies like sheep", tror jeg den hedder.

Fra : -V-

Dato : 20-02-05 18:02

"Nick Bødker Holmberg" wrote:
> http://www.apple.com/trailers/fox/fantastic_four/international/